Εντυπωσιακή,
γρήγορη και με πλήθος τεχνολογικών καινοτομιών η 488 Spider είναι
έτοιμη να καταπλήξει τους fans της Ferrari. Η ιταλική φίρμα μάλιστα,
δήλωσε πως πρόκειται για το πιο γρήγορο μοντέλο της με κινητήρα V8
τοποθετημένο στη μέση, ενώ θα υπάρχει η δυνατότητα να αφαιρείται η
μεταλλική οροφή του. Μάλιστα για τη διαδικασία αφαίρεσης της οροφής
χρειάζονται 14 δευτερόλεπτα, ενώ συγκριτικά με την κλασσική υφασμάτινη η
συγκεκριμένη είναι 25 κιλά ελαφρύτερη.
Επιπλέον οι ιθύνοντες της εταιρείας δήλωσαν πως το συγκεκριμένο supercar διαθέτει τη μεγαλύτερη αεροδυναμική απόδοση από οποιοδήποτε άλλο ανοιχτό έχουν κατασκευάσει, με το κάτω μέρος του αμαξώματος να ενσωματώνει γεννήτριες δίνης. Παράλληλα, την αεροδυναμική απόδοση ενισχύει ο γυάλινος ανεμοθραύστης που μπορεί να προσαρμοστεί σε τρεις διαφορετικές θέσεις.
Η Ferrari για τη δημιουργία του αμαξώματος της 488 Spider
χρησιμοποίησε 11 διαφορετικά κράματα αλουμινίου σε συνδυασμό με ευγενή
μέταλλα όπως το μαγνήσιο, που έχουν αντιοξειδωτικές ιδιότητες. Αυτό
συντελεί στην αύξηση της στιβαρότητας του αμαξώματος κάνοντάς το κατά
25% πιο αποδοτικό.
Επειδή όμως η καρδιά ενός αυτοκινήτου είναι ο κινητήρας του, η Ferrari αποφάσισε να κρατήσει το ίδιο μηχανικό σύνολο που χρησιμοποιεί και στη 488 GTB. Πρόκειται για τον V8 3,9 λίτρων κινητήρα που αποδίδει 670 ίππους και 760 Nm ροπής. Το αεροδυναμικό πακέτο μαζί με τον κινητήρα βοηθούν το supercar να επιταχύνει στα 100 και 200 km/h σε 3 και 8,7 δ.λ. αντίστοιχα.
Όπως ήδη αναφέραμε, η 488 Spider θα κάνει την παγκόσμια πρεμιέρα της στην έκθεση αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης αυτό το Σεπτέμβριο.
Πηγή: autotriti.gr
Επιπλέον οι ιθύνοντες της εταιρείας δήλωσαν πως το συγκεκριμένο supercar διαθέτει τη μεγαλύτερη αεροδυναμική απόδοση από οποιοδήποτε άλλο ανοιχτό έχουν κατασκευάσει, με το κάτω μέρος του αμαξώματος να ενσωματώνει γεννήτριες δίνης. Παράλληλα, την αεροδυναμική απόδοση ενισχύει ο γυάλινος ανεμοθραύστης που μπορεί να προσαρμοστεί σε τρεις διαφορετικές θέσεις.
Επειδή όμως η καρδιά ενός αυτοκινήτου είναι ο κινητήρας του, η Ferrari αποφάσισε να κρατήσει το ίδιο μηχανικό σύνολο που χρησιμοποιεί και στη 488 GTB. Πρόκειται για τον V8 3,9 λίτρων κινητήρα που αποδίδει 670 ίππους και 760 Nm ροπής. Το αεροδυναμικό πακέτο μαζί με τον κινητήρα βοηθούν το supercar να επιταχύνει στα 100 και 200 km/h σε 3 και 8,7 δ.λ. αντίστοιχα.
Όπως ήδη αναφέραμε, η 488 Spider θα κάνει την παγκόσμια πρεμιέρα της στην έκθεση αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης αυτό το Σεπτέμβριο.
Πηγή: autotriti.gr
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Παρακαλώ προσπαθείτε να μην βρίζετε στα σχόλια και να μην θίγετε ονομαστικά πρόσωπα,κάνουμε πάντα έναν έλεγχο, ώστε να μην π.χ κατηγορούνται άδικα πρόσωπα.
Δεν θέλουμε να μπούμε σε διαδικασία να σβήνουμε σχόλια, ούτε φυσικά και να τα καταργήσουμε, γιατί δεν γουστάρουμε...