Σημαντική Ανακοίνωση

ΝΕΑ ΠΥΛΗ ΕΙΣΟΔΟΥ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΜΠΕΙΤΕ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟ YouGreeks navigator

Η Ομάδα διαχείρισης του YouGreeks σας εύχεται ευτυχισμένο το 2019 !! Και σας ευχαριστεί για τις 51.190.967 Προβολές !


Σάββατο 26 Σεπτεμβρίου 2015

Μητσοτάκης: Το όνομά μου έγινε μειονέκτημα - Ρωτήστε την κ. Μπακογιάννη τι θα κάνει

"Eίμαι κατάλληλος να φέρω εις πέρας την αλλαγή που χρειάζεται στη Νέα Δημοκρατία" είπε στον ΣΚΑΪ ο υποψήφιος για την προεδρία της Νέας Δημοκρατίας, Κυριάκος Μητσοτάκης, σε συνέντευξή του.
Ο κ. Μητσοτάκης ρωτήθηκε για τον Βαγγέλη Μεϊμαράκη και για τους λόγους που θα πρέπει να τεθεί ζήτημα ηγεσίας: "Ο κ. Μεϊμαράκης έκανε μία πολύ καλή προσπάθεια και συσπείρωσε την παράταξη και αν το επιθυμεί θα κατέβει και ο ίδιος. Αν το κάνει θα αντιπαραβάλλουμε τις απόψεις μας. Εγώ θα είμαι υποψήφιος ανεξάρτητα αν θα είναι ο κ. Μεϊμαράκης. Δεν είμαι λαγός κανενός. Έχουμε πάρει διαζύγιο από τα παραγωγικά στρώματα. Η νεολαία δεν μας ακούει καθόλου. Μηδενίζει το κοντέρ και φαντάζομαι μια Νέα Δημοκρατία από την αρχή".
Στη συνέχεια ρωτήθηκε για τον Κωνσταντίνο Μητσοτάκη, και το αν η τελευταία υπογραφή από τις 50 που απαιτούνται για την υποψηφιότητα, θα είναι του πατέρα του. "Ναι, θα είναι η τελευταία υπογραφή του Κωνσταντίνου Μητσοτάκη, τιμής ένεκεν. Δε νομίζω ότι αιφνιδιάστηκε ιδιαίτερα. Το όνομα αυτό ήταν πλεονέκτημα στην αρχή, αλλά έγινε μειονέκτημα. Στη ΝΔ έπαιζαν ρόλο οι εσωκομματικές ισορροπίες των οικογενειών κι αυτό θέλω να το αλλάξω γιατί αυτό είναι πρόβλημα για τη Νέα Δημοκρατία. Όλη αυτή η συζήτηση που γίνεται τις τελευταίες μέρες, ποιος μιλάει με ποιον, δεν κάνει καλό. Όποιος θέλει να βγει μπροστά. Πιο ισχυροί θα βγούμε γιατί θα πούμε αλήθειες".
"Η τελευταία υπογραφή θα είναι του Κωνσταντίνου Μητσοτάκη. Η πρώτη όμως θα είναι του Κώστα Καραμανλή;" ρώτησε ο δημοσιογράφος τον Κυριάκο Μητσοτάκη, ο οποίος απάντησε: "Εγώ θα επισκεφθώ όλους τους πρώην πρωθυπουργούς. Έχω αποφύγει μέχρι τώρα τις πολλές προσωπικές επικοινωνίες, για να μη φέρω κόσμο σε δύσκολη θέση μέχρι τις υποψηφιότητες. Όποιος κι αν κερδίσει η Νέα Δημοκρατία θα βγει κερδισμένη. Αντέξαμε αλλά πρέπει να κερδίσουμε".
Ακολούθως, μίλησε για τις αλλαγές που οραματίζεται στη ΝΔ:
"Το πρώτο που θα έκανα, θα ήταν να φύγω από το κτίριο της Συγγρού. Δεν θα πήγαινα στη Ρηγίλλης, αλλά σε ένα παλιό κτίριο, σε μία υποβαθμισμένη περιοχή. Το κτίριο της Συγγρού είναι ένα ωραίο, βαρύ, αλλά ακριβό κτίριο. Μήπως έχουμε γίνει λίγο απολιτίκ σαν Νέα Δημοκρατία; Ένας λόγος που χάσαμε είναι ότι δεν εξηγήσαμε στον κόσμο τι πρεσβεύουμε ακριβώς. Εμείς πιστεύουμε καταρχήν στην ελευθερία".
Όσον αφορά τη Ντόρα Μπακογιάννη και τα σενάρια περί αποστασιοποίησής της, είπε: "Θα ρωτήσετε την ίδια την κυρία Μπακογιάννη. Έχουμε μια πολύ καλή σχέση, αλλά δεν βλέπουμε την πολιτική μέσα από το ίδιο πρίσμα".
Ο υποψήφιος για την ηγεσία της Νέας Δημοκρατία ρωτήθηκε αν έχει... ένσημα. "Βεβαίως κι έχω ένσημα. Ακούω πολλά και για το βιογραφικό μου. Δούλεψα στην Εθνική Τράπεζα και άλλες επενδυτικές τράπεζες στο εξωτερικό. Έχω βάλει το λιθαράκι μου σε εταιρείες που σήμερα είναι μεγάλες. Ξέρω τι σημαίνει επιχειρηματικότητα. Το σύνθημά μου είναι Νέα Δημοκρατία από την αρχή".
 
 
 http://newpost.gr/politiki/488842/kwdikas-tsipra-meta-to-kybernhtiko-tsoyroyflisma-me-thn-ypothesh-dhmhtrh-kammenoy

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλώ προσπαθείτε να μην βρίζετε στα σχόλια και να μην θίγετε ονομαστικά πρόσωπα,κάνουμε πάντα έναν έλεγχο, ώστε να μην π.χ κατηγορούνται άδικα πρόσωπα.
Δεν θέλουμε να μπούμε σε διαδικασία να σβήνουμε σχόλια, ούτε φυσικά και να τα καταργήσουμε, γιατί δεν γουστάρουμε...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...