Υπεγράφη η απόφαση από τον αναπληρωτή υπουργό Ναυτιλίας Θ. Δρίτσα
Απόφαση με την οποία κηρύσσει έκπτωτη την εταιρεία Sea Link Ferries
θυγατρική της ΝΕΛ από την επιδοτούμενη δρομολογιακή γραμμή Λαύριο-Άγιο
Ευστράτιο-Λήμνο, υπέγραψε ο αναπληρωτής υπουργός Ναυτιλίας Θ. Δρίτσας.
Σημειώνεται ότι για το θέμα υπήρξε την Παρασκευή σχετική γνωμοδότηση του
συμβουλίου ακτοπλοϊκών συγκοινωνιών που συνεδρίασε στη Νάξο.
Σύμφωνα με τη σχετική ανακοίνωση του υπουργείου, ο αναπληρωτής υπουργός Οικονομίας, Υποδομών, Ναυτιλίας και Τουρισμού, Θ. Δρίτσας, αφού εξάντλησε όλα τα περιθώρια, τις δυνατότητες και τις υποχρεώσεις που απορρέουν από το νομικό πλαίσιο, συνεκτίμησε τα όσα στο υπόμνημα εγγράφως είχε αναφέρει η εταιρεία σχετικά με τη δρομολόγηση του πλοίου «Ταξιάρχης», έλαβε υπόψη την ομόφωνη γνωμοδότηση του Σ.Α.Σ. (Συμβούλιο Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών) που συνεδρίασε την Παρασκευή 22/5ου στη Νάξο και εξέτασε όλα τα δεδομένα και τις επιπτώσεις για τις νησιώτικες κοινωνίες και τους απλήρωτους ναυτικούς, υπέγραψε σήμερα απόφαση με την οποία κηρύσσεται έκπτωτη η ναυτιλιακή εταιρεία Sea Link Ferries (θυγατρική της ΝΕΛ), από την επιδοτούμενη-άγονη γραμμή Λαύριο-Άγιος Ευστράτιος-Λήμνος.
Σημειώνεται ότι τώρα αναμένεται να προκηρυχθεί διαγωνισμός για την κάλυψη της γραμμής με το ίδιο μίσθωμα και όρους. Αν δεν υπάρξει ενδιαφέρον από τις ενδιαφερόμενες εταιρείες, τότε θα συγκληθεί εκ νέου το ΣΑΣ, προκειμένου να ορίσει νέο μίσθωμα και προϋποθέσεις κάλυψης της γραμμής.
Παρά το γεγονός ότι τοπικοί φορείς της Λήμνου ζητούν την εκτέλεση του δρομολογίου από το Λαύριο, καθώς το ταξίδι διαρκεί λιγότερo κατα περίπου 10 ώρες, ακτοπλοϊκοί κύκλοι δεν αποκλείουν το συγκεκριμένο δρομολόγιο να ξεκινάει πλέον από τον Πειραιά.
Σύμφωνα με πληροφορίες, την εξυπηρέτηση της γραμμής πιθανόν θα αναλάβει η Hellenic Seaways με το πλοίο «Express Πήγασος».
Σύμφωνα με τη σχετική ανακοίνωση του υπουργείου, ο αναπληρωτής υπουργός Οικονομίας, Υποδομών, Ναυτιλίας και Τουρισμού, Θ. Δρίτσας, αφού εξάντλησε όλα τα περιθώρια, τις δυνατότητες και τις υποχρεώσεις που απορρέουν από το νομικό πλαίσιο, συνεκτίμησε τα όσα στο υπόμνημα εγγράφως είχε αναφέρει η εταιρεία σχετικά με τη δρομολόγηση του πλοίου «Ταξιάρχης», έλαβε υπόψη την ομόφωνη γνωμοδότηση του Σ.Α.Σ. (Συμβούλιο Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών) που συνεδρίασε την Παρασκευή 22/5ου στη Νάξο και εξέτασε όλα τα δεδομένα και τις επιπτώσεις για τις νησιώτικες κοινωνίες και τους απλήρωτους ναυτικούς, υπέγραψε σήμερα απόφαση με την οποία κηρύσσεται έκπτωτη η ναυτιλιακή εταιρεία Sea Link Ferries (θυγατρική της ΝΕΛ), από την επιδοτούμενη-άγονη γραμμή Λαύριο-Άγιος Ευστράτιος-Λήμνος.
Σημειώνεται ότι τώρα αναμένεται να προκηρυχθεί διαγωνισμός για την κάλυψη της γραμμής με το ίδιο μίσθωμα και όρους. Αν δεν υπάρξει ενδιαφέρον από τις ενδιαφερόμενες εταιρείες, τότε θα συγκληθεί εκ νέου το ΣΑΣ, προκειμένου να ορίσει νέο μίσθωμα και προϋποθέσεις κάλυψης της γραμμής.
Παρά το γεγονός ότι τοπικοί φορείς της Λήμνου ζητούν την εκτέλεση του δρομολογίου από το Λαύριο, καθώς το ταξίδι διαρκεί λιγότερo κατα περίπου 10 ώρες, ακτοπλοϊκοί κύκλοι δεν αποκλείουν το συγκεκριμένο δρομολόγιο να ξεκινάει πλέον από τον Πειραιά.
Σύμφωνα με πληροφορίες, την εξυπηρέτηση της γραμμής πιθανόν θα αναλάβει η Hellenic Seaways με το πλοίο «Express Πήγασος».
Χαρακτηριστικά πλοίου
- Όνομα πλοίου Εξπρές Πήγασος
- Τύπος πλοίου Επιβατηγό - Οχηματαγωγό
- Έτος ναυπήγησης 1977
- Χώρα ναυπήγησης Ιταλία
- Μήκος 125,70 μ.
- Πλάτος 18,50 μ.
- Ταχύτητα 20 κόμβοι
- Επιβάτες 1.518
- Οχήματα 200
- Καμπίνες / Κλίνες - / -
http://www.hellenicseaways.gr/index.php/fleet/symvatika-ploia/79-expres-phgasos
http://www.newsbeast.gr/greece/arthro/825001/ekptoti-i-sea-link-ferries-apo-tin-grammi-laurio-agio-eustratios-limnos/
http://www.newsbeast.gr/greece/arthro/825001/ekptoti-i-sea-link-ferries-apo-tin-grammi-laurio-agio-eustratios-limnos/
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Παρακαλώ προσπαθείτε να μην βρίζετε στα σχόλια και να μην θίγετε ονομαστικά πρόσωπα,κάνουμε πάντα έναν έλεγχο, ώστε να μην π.χ κατηγορούνται άδικα πρόσωπα.
Δεν θέλουμε να μπούμε σε διαδικασία να σβήνουμε σχόλια, ούτε φυσικά και να τα καταργήσουμε, γιατί δεν γουστάρουμε...