Σημαντική Ανακοίνωση

ΝΕΑ ΠΥΛΗ ΕΙΣΟΔΟΥ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΜΠΕΙΤΕ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟ YouGreeks navigator

Η Ομάδα διαχείρισης του YouGreeks σας εύχεται ευτυχισμένο το 2019 !! Και σας ευχαριστεί για τις 51.190.967 Προβολές !


Σάββατο 9 Φεβρουαρίου 2013

Μιχαλολιάκος: «Μου έστησαν καρτέρι θανάτου έξω από το σπίτι μου!»

mixaloliakos mou estisan karteri thanatou exo apo to spiti mou 1 315x236 250x180 Μιχαλολιάκος: «Μου έστησαν καρτέρι θανάτου έξω από το σπίτι μου!»Για προσχεδιασμένη δολοφονική ενέδρα σε βάρος του από δύο ένοπλους απέναντι από το Πνευματικό Κέντρο της Πεύκης τον Μάιο του 2011 μιλά στα Παραπολιτικά ο επικεφαλής της Χρυσής Αυγής, Νίκος Μιχαλολιάκος.
«Το σημείο που επέλεξαν είναι σε απόσταση 300 μέτρων από το σπίτι μου. Σε ανεπίσημη ενημέρωση μου ανέφεραν ότι ήμουν στόχος. Επίσημα, δεν είχα ποτέ ενημέρωση. Το θεωρώ δεδομένο. Μας είχαν επισημάνει να προσέχουμε. Υπήρχαν ενδείξεις για στοχοποίηση και μας είχαν υποδείξει να λάβουμε μέτρα ασφαλείας. Μας έχουν περιγράψει σε προκηρύξεις. Δεν το αρνούνται».
Τότε, σε ανακοίνωσή του το γραφείο Τύπου του κόμματος είχε καταγγείλει ως υπόθεση τρομοκρατίας το περιστατικό. «Από τα δελτία ειδήσεων η κοινή γνώμη πληροφορήθηκε ότι η συμπλοκή της Πεύκης σχετίζεται πιθανότητα με πολιτικό πρόσωπο, το οποίο διαμένει πολύ κοντά στο σημείο ανταλλαγής των πυροβολισμών. Κανείς τους όμως δεν είπε ποιο είναι το πρόσωπο ή τουλάχιστον σε ποιον πολιτικό χώρο ανήκει», ανέφερε μεταξύ άλλων η ανακοίνωση..

http://troktiko.eu/2013/02/mixaloliakos-mou-estisan-karteri-thanatou/

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλώ προσπαθείτε να μην βρίζετε στα σχόλια και να μην θίγετε ονομαστικά πρόσωπα,κάνουμε πάντα έναν έλεγχο, ώστε να μην π.χ κατηγορούνται άδικα πρόσωπα.
Δεν θέλουμε να μπούμε σε διαδικασία να σβήνουμε σχόλια, ούτε φυσικά και να τα καταργήσουμε, γιατί δεν γουστάρουμε...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...