Τη δεύτερη πολ ποζίσιον για τη φετινή σεζόν πανηγύρισε ο Μαρκ Γουέμπερ, στον 16ο γύρο της σεζόν, ο οποίος πραγματοποιείται στην πίστα “Yeongam” της Κορέας. Ο Αυστραλός πιλότος έκανε την ανατροπή, «γύρισε» πιο γρήγορα από τους αντιπάλους τους και στον αγώνα της Κυριακής (14/10) θα δει τα κόκκινα φώτα να σβήνουν από την πρώτη θέση, για δεύτερη φορά φέτος μετά το γκραν πρι του Μονακό, στο οποίο είχε εκκινήσει πρώτος, εκμεταλλευόμενος την ποινή του Μίκαελ Σουμάχερ.
Το ένα-δύο έκανε η Red Bull με τον Σεμπάστιαν Φέτελ να πλασάρεται δεύτερος. Την πρώτη τριάδα συμπλήρωσε ο Λιούις Χάμιλτον, «κρατώντας» πίσω του τον πρωτοπόρο της βαθμολογίας, Φερνάντο Αλόνσο.
Σε δύσκολη παρτίδα σκάκι εξελίχτηκαν οι κατατακτήριες δοκιμές στην πίστα της Κορέας, εκεί όπου συνεχίστηκε το πρωτάθλημα της Φόρμουλα 1, χωρίς διακοπή μετά το γκραν πρι της Ιαπωνίας.
Η επιλογή των ελαστικών μονοπώλησε το ενδιαφέρον των ομάδων οι οποίες σκοπό είχαν να προφυλάξουν όσα περισσότερα σετ μπορούσαν.
Q1: Καρδιοχτύπησαν…
Με τη θερμοκρασία να είναι κατάλληλη για δοκιμές οι πιλότοι ξεκίνησαν τις κατατακτήριες δοκιμές στην πίστα “Yeongam”. Ταχύτερος όλων στην πρώτη περίοδο (Q1) ήταν ο Σεμπάστιαν Φέτελ, διατηρώντας τον πολύ καλό ρυθμό που δείχνουν οι «κόκκινοι ταύροι» στην Κορέα.
Στο παρά πέντε της διαδικασίας πήραν το εισιτήριο για τη δεύτερη περίοδο οι Φερνάντο Αλόνσο και Λιούις Χάμιλτον, κάνοντας τον 16ο και 17ο χρόνο, αντίστοιχα. Μάλιστα, ο Βρετανός πιλότος της McLaren, ο οποίος δεν βγήκε στα τελευταία λεπτά της περιόδου, εκμεταλλεύτηκε την επιλογή του Σένα να μην κάνει δεύτερο γρήγορο γύρο.
Οι πιλότοι που δεν κατάφεραν να προκριθούν στην επόμενη φάση είναι οι εξής: Σένα (Williams), Πετρόφ-Κοβαλάινεν (Caterham), Πικ-Γκλοκ (Marussia), Ντε λα Ρόσα-Καρθικέγιαν (HRT).
Q2: Παιχνίδια στρατηγικής και άτυχος ο Μπάτον
Με την επιθυμία να προστατεύσουν τα ελαστικά τους ομάδες και πιλότοι έπαιξαν τα παιχνίδια στρατηγικής τους στη δεύτερη περίοδο των ελεύθερων δοκιμών. Ο Σεμπάστιαν Φέτες παρέμεινε στην κορυφή των χρονομετρημένων.
Deja vu
Μεγάλος άτυχος του Q2 ήταν ο Ντανιέλ Ρικιάρντο, ο οποίος είχε έξοδο στα τελευταία λεπτά της διαδικασίας, λόγω προβλήματος στο κιβώτιο ταχυτήτων, με αποτέλεσμα να εγκαταλείψει. Ωστόσο, ακόμη μεγαλύτερος άτυχος ήταν ο Τζένσον Μπάτον, ο οποίος στον γρήγορο του γύρου του αναγκάστηκε να κόψει ταχύτητα και να μην περάσει στον τελικό.
Οι υπόλοιποι πιλότοι που δεν πέρασαν στον μεγάλο τελικό είναι οι: Ντι Ρέστα (Force India), Πέρες – Κομπαγιάσι (Sauber), Μαλδονάδο (Williams), Ρικιάρντο- Βερνιέ (Toro Rosso).
Αναλυτικά η κατάταξη:
1. Γουέμπερ, Red Bull
2. Φέτελ, Red Bull
3. Χάμιλτον, McLaren
4. Αλόνσο, Ferrari
5. Ραϊκόνεν, Lotus
6. Μάσα, Ferrari
7. Γκροσεάν, Lotus
8. Χούλκενμπεργκ, Force India
9. Ρόσμπεργκ, Mercedes
10. Σουμάχερ, Mercedes
11. Μπάτον, McLaren
12. Πέρες, Sauber
13. Κομπαγιάσι, Sauber
14. Ντι Ρέστα, Force India
15. Μαλδονάδο, Williams
16. Ρικιάρντο, Toro Rosso
17. Βερνιέ, Toro Rosso
18. Σένα, Williams
19. Περτρόφ, Caterham
20. Κοβαλάινεν, Caterham
21. Πικ, Marussia
22. Γκλοκ, Marussia
23. Ντε Λα Ρόσα, HRT
24. Καρθικέγιαν, HRT
http://troktiko.eu/2012/10/anatropi-kai-gouemper/
Το ένα-δύο έκανε η Red Bull με τον Σεμπάστιαν Φέτελ να πλασάρεται δεύτερος. Την πρώτη τριάδα συμπλήρωσε ο Λιούις Χάμιλτον, «κρατώντας» πίσω του τον πρωτοπόρο της βαθμολογίας, Φερνάντο Αλόνσο.
Σε δύσκολη παρτίδα σκάκι εξελίχτηκαν οι κατατακτήριες δοκιμές στην πίστα της Κορέας, εκεί όπου συνεχίστηκε το πρωτάθλημα της Φόρμουλα 1, χωρίς διακοπή μετά το γκραν πρι της Ιαπωνίας.
Η επιλογή των ελαστικών μονοπώλησε το ενδιαφέρον των ομάδων οι οποίες σκοπό είχαν να προφυλάξουν όσα περισσότερα σετ μπορούσαν.
Q1: Καρδιοχτύπησαν…
Με τη θερμοκρασία να είναι κατάλληλη για δοκιμές οι πιλότοι ξεκίνησαν τις κατατακτήριες δοκιμές στην πίστα “Yeongam”. Ταχύτερος όλων στην πρώτη περίοδο (Q1) ήταν ο Σεμπάστιαν Φέτελ, διατηρώντας τον πολύ καλό ρυθμό που δείχνουν οι «κόκκινοι ταύροι» στην Κορέα.
Στο παρά πέντε της διαδικασίας πήραν το εισιτήριο για τη δεύτερη περίοδο οι Φερνάντο Αλόνσο και Λιούις Χάμιλτον, κάνοντας τον 16ο και 17ο χρόνο, αντίστοιχα. Μάλιστα, ο Βρετανός πιλότος της McLaren, ο οποίος δεν βγήκε στα τελευταία λεπτά της περιόδου, εκμεταλλεύτηκε την επιλογή του Σένα να μην κάνει δεύτερο γρήγορο γύρο.
Οι πιλότοι που δεν κατάφεραν να προκριθούν στην επόμενη φάση είναι οι εξής: Σένα (Williams), Πετρόφ-Κοβαλάινεν (Caterham), Πικ-Γκλοκ (Marussia), Ντε λα Ρόσα-Καρθικέγιαν (HRT).
Q2: Παιχνίδια στρατηγικής και άτυχος ο Μπάτον
Με την επιθυμία να προστατεύσουν τα ελαστικά τους ομάδες και πιλότοι έπαιξαν τα παιχνίδια στρατηγικής τους στη δεύτερη περίοδο των ελεύθερων δοκιμών. Ο Σεμπάστιαν Φέτες παρέμεινε στην κορυφή των χρονομετρημένων.
Deja vu
Μεγάλος άτυχος του Q2 ήταν ο Ντανιέλ Ρικιάρντο, ο οποίος είχε έξοδο στα τελευταία λεπτά της διαδικασίας, λόγω προβλήματος στο κιβώτιο ταχυτήτων, με αποτέλεσμα να εγκαταλείψει. Ωστόσο, ακόμη μεγαλύτερος άτυχος ήταν ο Τζένσον Μπάτον, ο οποίος στον γρήγορο του γύρου του αναγκάστηκε να κόψει ταχύτητα και να μην περάσει στον τελικό.
Οι υπόλοιποι πιλότοι που δεν πέρασαν στον μεγάλο τελικό είναι οι: Ντι Ρέστα (Force India), Πέρες – Κομπαγιάσι (Sauber), Μαλδονάδο (Williams), Ρικιάρντο- Βερνιέ (Toro Rosso).
Αναλυτικά η κατάταξη:
1. Γουέμπερ, Red Bull
2. Φέτελ, Red Bull
3. Χάμιλτον, McLaren
4. Αλόνσο, Ferrari
5. Ραϊκόνεν, Lotus
6. Μάσα, Ferrari
7. Γκροσεάν, Lotus
8. Χούλκενμπεργκ, Force India
9. Ρόσμπεργκ, Mercedes
10. Σουμάχερ, Mercedes
11. Μπάτον, McLaren
12. Πέρες, Sauber
13. Κομπαγιάσι, Sauber
14. Ντι Ρέστα, Force India
15. Μαλδονάδο, Williams
16. Ρικιάρντο, Toro Rosso
17. Βερνιέ, Toro Rosso
18. Σένα, Williams
19. Περτρόφ, Caterham
20. Κοβαλάινεν, Caterham
21. Πικ, Marussia
22. Γκλοκ, Marussia
23. Ντε Λα Ρόσα, HRT
24. Καρθικέγιαν, HRT
http://troktiko.eu/2012/10/anatropi-kai-gouemper/
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Παρακαλώ προσπαθείτε να μην βρίζετε στα σχόλια και να μην θίγετε ονομαστικά πρόσωπα,κάνουμε πάντα έναν έλεγχο, ώστε να μην π.χ κατηγορούνται άδικα πρόσωπα.
Δεν θέλουμε να μπούμε σε διαδικασία να σβήνουμε σχόλια, ούτε φυσικά και να τα καταργήσουμε, γιατί δεν γουστάρουμε...