Το προηγούμενο Σάββατο, στις κατατακτήριες του GP της Αυστραλίας, ο Fernando Alonso ήταν αρκετά γρήγορος και στην πρώτη του προσπάθεια στο Q3 έδειχνε να μπορεί να “χτυπήσει” την pole position ή τουλάχιστον να γράψει τον 2ο ή 3ο χρόνο. Ωστόσο, ένα πρόβλημα στο υδραυλικό κύκλωμα του μονοθέσιο του, τον ανάγκασε να βγει εκτός πίστα και να χτυπήσει το μονοθέσιο του.
Ο Alan Permane, αθλητικός διευθυντής της Alpine F1, δήλωσε στο επίσημο podcast της F1 ότι ο Ισπανός θα σταματούσε τα χρονόμετρα σε αυτόν το γύρο πιθανότατα στο 1 λεπτό και 18,3 δευτ. Στον επόμενο γύρο, αν ο Ισπανός ήταν αλάνθαστος, θα “κατέβαζε” τον χρόνο του άλλο ένα δέκατο ή ίσως και ενάμιση δέκατο, οπότε στην καλύτερη των περιπτώσεων θα σημείωσε 1:18,15 ή 1:18,2.
Με τον Charles Leclerc να παίρνει την pole στο Albert Park με χρόνο 1:17,868, ο οδηγός της Alpine τελικά δεν θα έπαιρνε την pole, αλλά ίσως ήταν μπροστά ή πίσω από τους Max Verstappen (1:18,154) και Sergio Pérez (1:18,240).
Ο επικεφαλής της γαλλικής ομάδας, Otmar Szafnauer, αποκάλυψε ότι μια ελαττωματική τσιμούχα λαδιού -κόστους περίπου €2- του υδραυλικού συστήματος ήταν το πρόβλημα που στέρησε στον Alonso να διεκδικήσει κάτι καλύτερο, λέγοντας χαρακτηριστικά:
Η τσιμούχα φθάρθηκε και διέρρευσε λάδι. Έχουμε μια λειτουργία failsafe, που προσπάθησε να σώσει τον κινητήρα, οπότε όταν βλέπει πτώση της πίεσης λαδιού, η λειτουργία failsafe ενεργοποιείται και αυτό συνέβη.
https://www.autoblog.gr/2022/04/14/mia-tsimouxa-ladiou-aksias-e2-h-aitia-pou-eksanemise-tis-pithanothtes-tou-alonso-stis-katatakthries-tou-gp-australias/
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Παρακαλώ προσπαθείτε να μην βρίζετε στα σχόλια και να μην θίγετε ονομαστικά πρόσωπα,κάνουμε πάντα έναν έλεγχο, ώστε να μην π.χ κατηγορούνται άδικα πρόσωπα.
Δεν θέλουμε να μπούμε σε διαδικασία να σβήνουμε σχόλια, ούτε φυσικά και να τα καταργήσουμε, γιατί δεν γουστάρουμε...