Σημαντική Ανακοίνωση

ΝΕΑ ΠΥΛΗ ΕΙΣΟΔΟΥ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΜΠΕΙΤΕ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟ YouGreeks navigator

Η Ομάδα διαχείρισης του YouGreeks σας εύχεται ευτυχισμένο το 2019 !! Και σας ευχαριστεί για τις 51.190.967 Προβολές !


Παρασκευή 1 Νοεμβρίου 2013

Πανάκριβο το αστικό λεωφορείο στο Ηράκλειο και πολύ φτωχές υπηρεσίες

Δεν ξέρω αν έχετε χρησιμοποιήσει αστικά λεωφορεία στο Ηράκλειο αλλά αν το έχετε κάνει θα διαπιστώσατε ότι είναι ένα πολύ ακριβό μέσον μεταφοράς. Στην γραμμή που χρησιμοποιώ συνήθως, η οποία ξεκινάει από το αεροδρόμιο μέχρι το ΤΕΙ Ηρακλείου το...
εισήτηριο κοστίζει 1,10 Ευρω το κανονικό εισιτήριο και 0,60 ευρω το φοιτητικό. Πριν 2 μήνες πέρασαν τα ν+2 χρονιά που σπουδάζω στη σχολή μου και το κράτος αποφάσισε να με τιμωρήσει που είχα κάποιες άτυχες στιγμές στην ζωή μου και δεν μου επέτρεψαν να τελειώσω στην ώρα μου και έχασα όλα τα δικαιώματά που είχα σαν φοιτητής για τις μεταφορές μου. Με τον ίδιο τρόπο με τιμώρησαν και με τα σύγγραματα και δεν μπορώ να πάρω βιβλία, άλλά αυτό είναι έκτος θέματος τώρα.

Μένω στην περιοχή του Γιόφυρο(για όσους ξέρουν) και είναι σε απόστασή περίπου 1 χιλιομέτρου απο το ΤΕΙ. Τα χρήματά που χρειάζομαι ημερησίως για να παρακολουθήσω τα(πρωινά και απογευματινά) μαθήματά μου, είναι 4.40 ευρω. Η συνολική απόστασή που πληρώνω, για την μεταφορά μου, είναι λίγο παραπάνω από 4 χιλιόμετρα! Με ένά απλό υπολογισμό θα δείτε ότι χρειάζομαι περίπου 90 ευρώ τον μήνα μόνο για να παρακολουθησω τα μαθήματά μου. 90 ευρώ χωρίς να φάω χωρίς να πιώ και χωρίς να πληρώσω ενοίκιο και λογαριασμούς.... και γράφοντας όλα αυτά σκέφτηκα ότι είμαι τυχερός που δεν καπνίζω. Εν το μεταξύ, σε κάποιο άλλο "παράλληλο σύμπαν" , με 90 ευρώ μπορείς να ταξιδέψεις μέχρι και 3 φορές αεροπορικός από τα Χανιά στην Πάφο!

Αφού λοιπόν χρυσοπληρώνω την μεταφορά μου στο ''Αστικό κτελ Ηρακλείου Α.Ε'', θα περίμενε κάποιος να μου προσφέρουν και τις ανάλογες υπηρεσίες. Άμα δε! Σε κάθισμα δεν έκατσα, παρα μονό ελαχίστων εξαιρέσεων. Επίσης, ο ένας επιβάτης βρίσκεται πάνω στον άλλο και ο κίνδυνος μεταφοράς ιώσεων το χειμώνα είναι πολύ μεγάλος. Τους καλοκαιρινούς μήνες βέβαια, όταν είσαι όρθιος, ο ένας μυρίζει τον άλλο με τις χειρολαβές ανά χείρας και εκτέθημενη την μασχάλη ενώ ταυτόχρονα τρίβεις την πλάτη του πίσω σου.

Κύριοι του αστικού κτέλ Ηρακλείου, όταν σας πληρώνουν τόσο καλά οι επιβάτες σας, οφείλετε να τους σέβεστε και να έχετε παραπάνω δρομολόγια για τις περιοχές με υψηλή κίνηση. Δεν πληρώνω 90 ευρω τον μήνα ούτε για να περιμένω 20 λεπτα λεωφορείο, ούτε για να κολαω ιώσεις, ούτε να τρίβομαι το καλοκαίρι με ιδρωμένους επιβάτες και ούτε πάντα να στέκομαι!

http://adiarmistos.blogspot.gr/2013/10/blog-post_31.html
http://tro-ma-ktiko.blogspot.gr/2013/10/blog-post_6133.html

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλώ προσπαθείτε να μην βρίζετε στα σχόλια και να μην θίγετε ονομαστικά πρόσωπα,κάνουμε πάντα έναν έλεγχο, ώστε να μην π.χ κατηγορούνται άδικα πρόσωπα.
Δεν θέλουμε να μπούμε σε διαδικασία να σβήνουμε σχόλια, ούτε φυσικά και να τα καταργήσουμε, γιατί δεν γουστάρουμε...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...