Τι αγώνας ήταν ο σημερινός; Τι αγώνας ήταν ο σημερινός; Απίστευτος! Καιρό είχαμε να δούμε τέτοιο αγώνα,ίσως από πέρυσι σε Αυστραλία και Κίνα, αλλά εκεί έβρεχε. Προσπεράσεις, απίστευτες στρατηγικές και τον Lewis Hamilton να είναι αυτός που τελικά να βλέπει πρώτος την καρό σημαία! Άριστος και ο Mark Webber που παρότι ξεκινούσε από την 18η θέση, κατάφερε τελικά να ανέβει στο βάθρο και στη 3η θέση. Δεύτερος ο Sebastian Vettel. Στην 4η θέση ο Jenson Button, στην 5η ο Nico Rosberg, στην 6η ο Felipe Massa, στην 7η Fernando Alonso, στην 8η Michael Schumacher, στην 9η Vitaly Petrov και η 10αδα συμπληρώθηκε από τον Kamui Kobayashi. Ας πάρουμε τα πράγματα από την αρχή.
Όλα τα μονοθέσια πήραν την θέση τους στο grid με τον καιρό στη Σανγκάη να μην δείχνει για βροχή. Το ενδιαφέρον στράφηκε στο μονοθέσιο του Lewis Hamilton αφού παρουσίασε διαρροή καυσίμου με τους μηχανικούς να επισκευάζουν την McLaren του Βρετανού στα pit και αυτός να παίρνει την θέση του κανονικά στο grid πίσω από τον Sebastian Vettel. Και κάπως έτσι τα κόκκινα φώτα σβήνουν με τον Vettel να κάνει μια πολύ άσχημη εκκίνηση βλέποντας να τον περνούν αρχικά ο Jenson Button και ο Lewis Hamilton ενώ στις πρώτες στροφές της πίστας, είδε και τον Nico Rosberg να τον περνάει, με τον Vettel να παίρνει την 3η θέση γρήγορα πίσω.
Πίσω, ο Felipe Massa έφυγε καλύτερα από τον Fernando Alonso, αλλάζοντας θέσεις. Εκπληκτική εκκίνηση από τον Michael Schumacher όπου από την 14η θέση ανέβηκε στην 9η, απογοήτευση για τον Sebastian Buemi αφού έχασε αρκετές θέσεις. Ο Webber δεν έδειξε εξαρχής αυτό που θα έκανε στη συνέχεια σήμερα, αφού ανέβηκε μόνο μια θέση κατά την εκκίνηση. Ο Vitantonio Liuzzi ήταν ο μόνος που βιάστηκε να φύγει, και έτσι πήρε ποινή διέλευσης λίγο αργότερα από τους αλυτάρχες.
Ο αγώνας κυλούσε χωρίς κάποιος περιστατικό έως ότου ανοίξει το παράθυρο των πρώτων pit stop. Ακολούθησε ο χαμός! Ο Rosberg μπήκε στα pit αφού έβλεπε ότι είχε πέσει ο ρυθμός τους και οι δύο Ferrari τον πίεζαν. Ο πρωτοπόρος Jenson Button μπήκε ταυτόχρονα με τον Vettel αλλά ο Button έκανε ένα παιδαριώδες λάθος αφού σταμάτησε στο γκαράζ της Red Bull και όχι στης McLaren!!!
Κατάλαβε τι έκανε γρήγορα, αλλά μέχρι να πάει στους δικούς του μηχανικούς έχασε πολύτιμα δευτερόλεπτα, χάνοντας έτσι την θέση του από τον Sebastian Vettel. Στη συνέχεια όλοι μπήκανε για αλλαγή ελαστικών, με το μόνο συμβάν που χρίζει αναφοράς είναι η προσπέραση του Felipe Massa στον Lewis Hamilton.
Το πρώτο pit stop ολοκληρώθηκε με τον Nico Rosberg να οδηγεί τον αγώνα με τους Vettel, Button, Massa, Hamilton, Schumacher και Alonso να ακολουθούν. Ο μόνος χαμένος ήταν ο Jaime Alguersuari αφού οι μηχανικοί του δεν βίδωσαν καλά τον πίσω δεξί τροχό με αποτέλεσμα αυτός να φύγει μόλις η Toro Rosso του μπήκε ξανά στον αγώνα. Αξίζει να σημειωθεί ότι ήταν η μόνη εγκατάλειψη σε αυτό τον αγώνα.
Στο σημείο αυτό είδαμε μια μάχη από τα παλιά. Ferni vs Schumi έπαιξαν “κάντο όπως το 2006“, με αντίθετους ρόλους όμως, αφού ο Schumi ήταν αυτός που προσπαθούσε να κρατήσει πίσω του τον Alonso. Τελικά ο Ισπανός μετά από αρκετούς γύρους, δείχνοντας το ταλέντο του κατάφερε και πέρασε τον Γερμανό.
Στο κομμάτι αυτό του αγώνα, άρχισαν να φαίνονται οι στρατηγικές που θα ακολουθούσαν οι ομάδες. Η Mercedes και η McLaren φαινόταν ότι πήγαιναν για 3 pit stop, ενώ η Ferrari και η Red Bull για 2. Στο σημείο αυτό ο Vettel βρισκόταν στη κορυφή αντιμετωπίζοντας όμως προβλήματα με την ενδοεπικοινωνία αφού ο ασύρματος του δεν λειτουργούσε σωστά.
Το καθοριστικό κομμάτι που έκρινε τον αγώνα, ήταν στο τέλος του, όπου έπρεπε να φανεί τελικά ποια από τις δύο στρατηγικές ήταν η καταλληλότερη για το αγώνα. Δύο ή τρία pit stop. Ο Βutton ήταν ο πρώτος που μπήκε για αλλαγή ελαστικών, αφού είδε τον Lewis Hamilton, λίγο νωρίτερα να τον περνά στο τέλος της ευθείας εκκίνησης-τερματισμού. Τον ακολούθησαν οι Vettel, Massa, Rosberg, Hamilton, Button και Alonso με τον Hamilton να περνά αμέσως τον Nico Rosberg ανεβαίνοντας στην 3η θέση. Ο Mark Webber “σεληνιασμένος”, έχοντας το ταχύτερο μονοθέσιο εκείνη τη στιγμή στη πίστα, συνέχιζε να ανεβαίνει θέσεις περνόντας τον Fernando Alonso στην 6η θέση.
Ο Hamilton όμως δεν ήταν ευχαριστημένος με την 3η θέση και έτσι πέρασε αρχικά τον Felipe Massa ενώ με τα Pirelli του σε καλή κατάσταση, αποφάσισε να κυνηγήσει και τον Vettel. Και η McLaren του Jenson Button φάνηκε σε καλή κατάσταση αφού πέρασε τον Nico Rosberg και τον Felipe Massa, ανεβαίνοντας έτσι στην 3η θέση.
Τελευταίοι γύροι και ο Hamilton κόλλησε πίσω από τον Vettel. Με τα Pirelli της McLaren σε καλύτερη κατάσταση από αυτά της RedBull, ο Hamilton πέρασε τον Vettel ανεβαίνοντας έτσι στη πρώτη θέση. Ο Webber συνέχιζε τον δικό του ρυθμό και αφού αρχικά πέρασε τους Rosberg και Massa, στους τελευταίους δύο γύρους πάλευε με τον Jenson Button για το βάθρο, με τον Αυστραλό να είναι τελικά αυτός που πανηγύρισε με την σαμπάνια της τρίτης θέσης στο βάθρο.
Φτάσαμε έτσι στον 56ο γύρο με τον Lewis Hamilton να βλέπει πρώτος την καρό σημαία. Τον ακολούθησε ο Sebastian Vettel ενώ στην 3η θέση τερμάτισε ο Mark Webber. Ταχύτερος γύρος από τον Mark Webber με 1:38.993.
Το συμπέρασμα του αγώνα είναι ένα. Η παντοκρατορία της RedBull και του Sebastian Vettel φαίνεται ότι έπεσε, αφού ο Lewis Hamilton κάνοντας έναν από τους καλύτερους αγώνες της καριέρας του, πέρασε στα ίσια τον Γερμανό, εκμεταλλευόμενος το KERS και τα 3 pit stop.
Σε ότι αφορά το πρωτάθλημα των οδηγών στην πρώτη θέση με 68 βαθμούς βρίσκεται ο Sebastian Vettel. Με 47 ο Lewis Hamilton στην δεύτερη θέση, με 38 ο Jenson Button στην 3η θέση, στη 4η θέση με 37 βαθμούς βρίσκεται ο Mark Webber και στην 5η ο Fernando Alonso με 26 βαθμούς.
Στο πρωτάθλημα των κατασκευαστών, η RedBull προηγείται με 105, η McLaren ακολουθεί με 85, η Ferrari είναι στην 3η θέση με 50, στην 4η η Renault με 32 και στην 5η η Mercedes GP με 16 βαθμούς.
Επόμενος αγώνας στην Τουρκία στη πίστα της Κωνσταντινούπολης το 3ήμερο 6-8 Μαΐου. Αναλυτικά τα αποτελέσματα, αλλά και η βαθμολογία τόσο στο πρωτάθλημα οδηγών όσο και των κατασκευαστών στη συνέχεια.
http://www.autoblog.gr/2011/04/17/chinese-grand-prix-2011-hamilton-win/
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Παρακαλώ προσπαθείτε να μην βρίζετε στα σχόλια και να μην θίγετε ονομαστικά πρόσωπα,κάνουμε πάντα έναν έλεγχο, ώστε να μην π.χ κατηγορούνται άδικα πρόσωπα.
Δεν θέλουμε να μπούμε σε διαδικασία να σβήνουμε σχόλια, ούτε φυσικά και να τα καταργήσουμε, γιατί δεν γουστάρουμε...