Σημαντική Ανακοίνωση

ΝΕΑ ΠΥΛΗ ΕΙΣΟΔΟΥ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΜΠΕΙΤΕ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟ YouGreeks navigator

Η Ομάδα διαχείρισης του YouGreeks σας εύχεται ευτυχισμένο το 2019 !! Και σας ευχαριστεί για τις 51.190.967 Προβολές !


Σάββατο 24 Νοεμβρίου 2012

Σεμπάστιαν Φέτελ «Να καταλάβουμε τι έχει γίνει»

 «Να καταλάβουμε τι έχει γίνει»
 
Στις τελευταίες και πιο κρίσιμές κατατακτήριες δοκιμές της σεζόν στην πίστα Ιντερλάγκος της Βραζιλίας ο Σεμπάστιαν Φέτελ -πρωτοπόρος της βαθμολογίας- θα εκκινήσει από την τέταρτη θέση. Ο γερμανός πιλότος της Red Bull τόνισε πως θα πρέπει να αναλύσουν τα δεδομένα και να βρουν τις αιτίες για τις οποίες δεν ήταν αρκετά γρήγορος.
«Δεν είχα στο μυαλό μου τη βαθμολογία του πρωταθλήματος. Θα μπορούσα να τα είχα πάει λίγο καλύτερα. Τώρα πρέπει να κοιτάξουμε τα δεδομένα και να δούμε γιατί δεν ήμουν γρήγορος. Στον τελικό των κατατακτήριων δοκιμών δεν ήμουν 100% πολύ καλός, σε αντίθεση με τη δεύτερη περίοδο που ήμασταν πολύ καλοί. Στον πρώτο μου γύρο στον τελικό δεν ήμουν γρήγορος, καθώς έκανα ένα λάθος στη στροφή «4».
Ήμουν ικανοποιημένος από τον δεύτερο μου γύρο, αλλά δεν ήμουν αρκετά γρήγορος. Προφανώς, ο Μαρκ ήταν καλύτερος από εμένα, αλλά νομίζω ότι σε γενικές γραμμές είμαστε ανταγωνιστικοί όλο το τριήμερο», ήταν τα λόγια του Γερμανού πιλότου για να αναφερθεί στη συνέχεια στο γεγονός ότι μία θέση πίσω του θα εκκινήσει ο Φελίπε Μάσα:
«Πάντα υπάρχουν μονοθέσια τριγύρω σου. Θα ήταν βαρετά αν ήμουν μόνο εγώ στο γκριντ. Νομίζω ότι αυτό είναι φυσιολογικό. Έχουμε καθρέφτες στα μονοθέσια μας, αλλά προσπαθούμε να μην τους χρησιμοποιούμε πάρα πολύ» .
Πηγή: Sport-fm.gr
http://troktiko.eu/2012/11/na-katalaboume-ti-echei-ginei/

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλώ προσπαθείτε να μην βρίζετε στα σχόλια και να μην θίγετε ονομαστικά πρόσωπα,κάνουμε πάντα έναν έλεγχο, ώστε να μην π.χ κατηγορούνται άδικα πρόσωπα.
Δεν θέλουμε να μπούμε σε διαδικασία να σβήνουμε σχόλια, ούτε φυσικά και να τα καταργήσουμε, γιατί δεν γουστάρουμε...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...