Παρόλο που «περί ορέξεως ουδείς λόγος», θα τολμήσουμε μια τοποθέτηση: η Alfa 159 είναι ίσως το ομορφότερο οικογενειακό όχημα της...
παγκόσμιας αγοράς, παρόλο που ήδη κουβαλάει στην «πλάτη» της έξι χρόνια ζωής. Όπως κάθε Alfa Romeo, έτσι και η 159 αποτελεί σημείο αναφοράς της κλάσης σε ό,τι αφορά στο design. Οπότε το νέο για παύση της παραγωγής της στεναχωρεί πολύ κόσμο, καθώς η ιταλική φίρμα έχει το δικό της, πολύ φανατικό κοινό.
Το όνομα, όμως, 159 ετοιμάζεται σύμφωνα με πληροφορίες να μπει στο χρονοντούλαπο της ιστορίας, καθώς η παραγωγή της έχει ήδη σταματήσει στο εργοστάσιο του Naples. Βλέπετε, εκεί θα κατασκευάζεται εφεξής το νέο Fiat Panda. Ολόκληρη η γκάμα του μοντέλου «εξαφανίστηκε» από τους βρετανικούς καταλόγους, ενώ σε άλλες αγορές πωλούνται κομμάτια σε stock, με τις μόνες επιλογές να περιορίζονται σε 4 χρώματα. Ούτε κινητήρες, ούτε αμαξώματα, ούτε εξοπλισμοί, τίποτα!
Το θέμα είναι πως η απουσία της 159 θα δημιουργήσει ένα τεράστιο κενό, όχι μόνο στη γκάμα της Alfa Romeo, αλλά ολόκληρου του Ομίλου της Fiat. Ενώ στα μίνι, στα μικρά και στα μικρομεσαία μοντέλα υπάρχει υπερπροσφορά μοντέλων, τι γίνεται με τις μεγαλύτερες κατηγορίες οχημάτων;
Ποιες είναι οι επιλογές αυτού που θέλει περισσότερους χώρους από αυτούς που προσφέρουν τα Fiat Bravo, Lancia Delta και Alfa Romeo Giulietta; Αν δεν μπορεί να αγοράσει την Maserati Quattroporte (που μάλλον δε θα μπορεί) ή θα πρέπει να στραφεί σε άλλο «μαγαζί» ή θα πρέπει να «ψωνίσει» κάποιο από τα Chrysler που ετοιμάζονται να μετονομαστούν σε Lancia.
Ακόμα χειρότερα, το διάδοχο μοντέλο της Alfa 159 (πιθανότερο όνομα το Giulia) φαίνεται ακόμα να αργεί (το νωρίτερο που το περιμένουμε είναι στα τέλη του 2013). Οπότε ο ιταλικός όμιλος θα μείνει χωρίς δυνατή εκπροσώπηση στα οικογενειακά οχήματα για δύο περίπου χρόνια, κάτι που μοιάζει (και είναι) πρόβλημα.
παγκόσμιας αγοράς, παρόλο που ήδη κουβαλάει στην «πλάτη» της έξι χρόνια ζωής. Όπως κάθε Alfa Romeo, έτσι και η 159 αποτελεί σημείο αναφοράς της κλάσης σε ό,τι αφορά στο design. Οπότε το νέο για παύση της παραγωγής της στεναχωρεί πολύ κόσμο, καθώς η ιταλική φίρμα έχει το δικό της, πολύ φανατικό κοινό.
Το όνομα, όμως, 159 ετοιμάζεται σύμφωνα με πληροφορίες να μπει στο χρονοντούλαπο της ιστορίας, καθώς η παραγωγή της έχει ήδη σταματήσει στο εργοστάσιο του Naples. Βλέπετε, εκεί θα κατασκευάζεται εφεξής το νέο Fiat Panda. Ολόκληρη η γκάμα του μοντέλου «εξαφανίστηκε» από τους βρετανικούς καταλόγους, ενώ σε άλλες αγορές πωλούνται κομμάτια σε stock, με τις μόνες επιλογές να περιορίζονται σε 4 χρώματα. Ούτε κινητήρες, ούτε αμαξώματα, ούτε εξοπλισμοί, τίποτα!
Το θέμα είναι πως η απουσία της 159 θα δημιουργήσει ένα τεράστιο κενό, όχι μόνο στη γκάμα της Alfa Romeo, αλλά ολόκληρου του Ομίλου της Fiat. Ενώ στα μίνι, στα μικρά και στα μικρομεσαία μοντέλα υπάρχει υπερπροσφορά μοντέλων, τι γίνεται με τις μεγαλύτερες κατηγορίες οχημάτων;
Ποιες είναι οι επιλογές αυτού που θέλει περισσότερους χώρους από αυτούς που προσφέρουν τα Fiat Bravo, Lancia Delta και Alfa Romeo Giulietta; Αν δεν μπορεί να αγοράσει την Maserati Quattroporte (που μάλλον δε θα μπορεί) ή θα πρέπει να στραφεί σε άλλο «μαγαζί» ή θα πρέπει να «ψωνίσει» κάποιο από τα Chrysler που ετοιμάζονται να μετονομαστούν σε Lancia.
Ακόμα χειρότερα, το διάδοχο μοντέλο της Alfa 159 (πιθανότερο όνομα το Giulia) φαίνεται ακόμα να αργεί (το νωρίτερο που το περιμένουμε είναι στα τέλη του 2013). Οπότε ο ιταλικός όμιλος θα μείνει χωρίς δυνατή εκπροσώπηση στα οικογενειακά οχήματα για δύο περίπου χρόνια, κάτι που μοιάζει (και είναι) πρόβλημα.
http://tro-ma-ktiko.blogspot.com/2011/09/alfa-159_07.html
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Παρακαλώ προσπαθείτε να μην βρίζετε στα σχόλια και να μην θίγετε ονομαστικά πρόσωπα,κάνουμε πάντα έναν έλεγχο, ώστε να μην π.χ κατηγορούνται άδικα πρόσωπα.
Δεν θέλουμε να μπούμε σε διαδικασία να σβήνουμε σχόλια, ούτε φυσικά και να τα καταργήσουμε, γιατί δεν γουστάρουμε...