Μετά την υπ΄αριθμό 695/2019 εγκριτική απόφαση της Επιτροπής Ανταγωνισμού, η οποία ομόφωνα ενέκρινε τους όρους της συμφωνίας μεταξύ Public και MediaMarkt, η αγορά ηλεκτρονικών και ηλεκτρικών συσκευών στην Ελλάδα και στην Κύπρο αλλάζει σελίδα. Η συμφωνία δημιουργεί τον μεγαλύτερο omnichannel retailer ειδών τεχνολογίας, ψυχαγωγίας, πολιτισμού και οικιακών συσκευών και φέρνει ριζικές αλλαγές και νέες ισορροπίες στον κλάδο.
Όπως αναφέρουν πηγές του ομίλου Olympia που επικαλείται το Αθηναϊκό Πρακτορείο Ειδήσεων, ενδεικτικό του μεγέθους, αλλά και του ειδικού βάρους της νέας εταιρείας είναι η πρόβλεψη πως ο τζίρος για το 2019 φαίνεται ότι θα ξεπεράσει τα 450 εκατ. ευρώ. Ταυτόχρονα, το νέο εγχείρημα ξεκινά με μια «προίκα» 67 φυσικών και 4 ηλεκτρονικών καταστημάτων σε Ελλάδα και Κύπρο (www.public.gr, www.public-cyprus.co.cy, www.publicbusiness.gr, www.mediamarkt.gr) στα ράφια των οποίων οι καταναλωτές θα μπορούν να βρουν περισσότερους από 1.500.000 κωδικούς προϊόντων.
Σημειώνεται ότι από τα φυσικά και τα Online καταστήματα της νέας εταιρείας περνούν συνολικά περισσότεροι από 100 εκατ. άνθρωποι σε ετήσια βάση. Η νέα εταιρεία θα ξεπερνά τους 2.300 εργαζόμενους.
Η διαδικασία της ενοποίησης των δραστηριοτήτων των δύο εταίρων αναμένεται να ολοκληρωθεί μέσα στο 2020.
Ο κ. Χρήστος Καλογεράκης, CEO των Public, θα αναλάβει τη θέση του CEO στη νέα εταιρεία που θα περιλαμβάνει και τις δύο μάρκες.
https://www.trelokouneli.gr/allazei-selida-h-agora-hlektronikon-kai-hlektrikon-suskeuon-se-ellada-kai-kupro/
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Παρακαλώ προσπαθείτε να μην βρίζετε στα σχόλια και να μην θίγετε ονομαστικά πρόσωπα,κάνουμε πάντα έναν έλεγχο, ώστε να μην π.χ κατηγορούνται άδικα πρόσωπα.
Δεν θέλουμε να μπούμε σε διαδικασία να σβήνουμε σχόλια, ούτε φυσικά και να τα καταργήσουμε, γιατί δεν γουστάρουμε...