Τέλος στο θέμα που δημιουργήθηκε στο γερμανικό γκραν πρι με τη χαρτογράφηση των κινητήρων της Red Bull, έβαλε η FIA η οποία ξεκαθάρισε τους κανονισμούς. Σύμφωνα με την Παγκόσμια Ομοσπονδία αυτοκινήτου οι ομάδες πρέπει να χρησιμοποιούν μία από τις χαρτογραφήσεις που είχαν τρέξει σε ένα από τα τέσσερα πρώτα γκραν πρι, ως χαρτογράφηση αναφοράς.
Ακόμη, η FIA ξεκαθάρισε την επιτρεπόμενη ροπή του κινητήρα: «Για πάνω από 6.000 στροφές η μέγιστη ροπή του κινητήρα δεν θα πρέπει να ξεπερνά ή να είναι λιγότερη από το 2% της ροπής που έχει κατατεθεί στη χαρτογράφηση αναφοράς».
Συνεπώς, η Red Bull αναμένεται να αλλάξει τη χαρτογράφηση του κινητήρα της ενόψει του ενδέκατου γύρου της σεζόν στην πίστα Hungaroring.
Πηγή: sport-fm.gr
http://troktiko.eu/2012/07/prosarmozetai-stous-kanonismous-h-red-bull/
Ακόμη, η FIA ξεκαθάρισε την επιτρεπόμενη ροπή του κινητήρα: «Για πάνω από 6.000 στροφές η μέγιστη ροπή του κινητήρα δεν θα πρέπει να ξεπερνά ή να είναι λιγότερη από το 2% της ροπής που έχει κατατεθεί στη χαρτογράφηση αναφοράς».
Συνεπώς, η Red Bull αναμένεται να αλλάξει τη χαρτογράφηση του κινητήρα της ενόψει του ενδέκατου γύρου της σεζόν στην πίστα Hungaroring.
Πηγή: sport-fm.gr
http://troktiko.eu/2012/07/prosarmozetai-stous-kanonismous-h-red-bull/
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Παρακαλώ προσπαθείτε να μην βρίζετε στα σχόλια και να μην θίγετε ονομαστικά πρόσωπα,κάνουμε πάντα έναν έλεγχο, ώστε να μην π.χ κατηγορούνται άδικα πρόσωπα.
Δεν θέλουμε να μπούμε σε διαδικασία να σβήνουμε σχόλια, ούτε φυσικά και να τα καταργήσουμε, γιατί δεν γουστάρουμε...