Πιο πίσω, εκπληκτικός αγώνας από τον Jaime Alguersuari που κατάφερε στον τελευταίο γύρο να περάσει τον Nico Rosberg για την 7η θέση.
Κλειδί στην εξέλιξη του αγώνα αποτέλεσε η διαχείριση των ελαστικών, ενώ η είσοδος του αυτοκινήτου ασφαλείας προκάλεσε πονοκέφαλο στις ομάδες σχεδιασμού στρατηγικής. Ο αγώνας μπήκε σε... παύση μετά από μια λάθος εκτίμηση του Petrov, που στο τέλος της μάχης με τον Alonso έπεσε με φόρα πάνω στον Michael Schumacher, τη στιγμή που ο Γερμανός έστριβε αμέριμνος. Ο Michael ήταν σε φάση ανόδου μετά το πρώτο του pit stop και θα είχε πολύ ενδιαφέρον να δούμε πού θα κατέληγε, πιθανότατα λίγο πίσω από τις Ferrari . O Rosberg κατάφερε να κρατήσει αρκετούς γύρους τις δύο Ferrari πίσω του, όμως υπέκυψε απέναντι στον Massa και τον Alonso μετά από λάθος στην άμυνα, ενώ προς το τέλος του αγώνα, με πρόβλημα και στο απόθεμα καυσίμων, δεν μπόρεσε να κρατήσει πίσω του τον -φανταστικό σήμερα- Jaime Alguersuari.
Με τον Alonso να φτάνει στο τέλος τον Button, αναρωτιόμαστε τί θα κατάφερνε ο Ισπανός εάν δεν έμενε κολλημένος για τόσους πολλούς γύρους πίσω από τον Massa. Ο Fernando πέρασε τον team mate του στη μάχη του τελευταίου pit stop και ξεκίνησε μια ανελέητη αντεπίθεση για το υπόλοιπο του αγώνα, χωρίς αυτή να είναι αρκετή για να περάσει τον Button.
Ο Hamilton επέστρεψε στις εξαιρετικές εμφανίσεις του, πιέζοντας μέχρι το τελευταίο pit stop τον Vettelκαι καταφέρνοντας με καταπληκτική άμυνα και διαχείριση ελαστικών και του KERS να κρατήσει τονWebber πίσω του. Ο Αυστραλός ίσως είχε την ευκαιρία για κάτι καλύτερο αν η ομάδα δεν αποφάσιζε να τον βάλει στα pits μαζί με τον Hamilton, αφού εκείνη τη στιγμή ο Mark είχε σαφώς καλύτερο ρυθμό και θα μπορούσε να περάσει είτε με νωρίτερο είτε με αργότερο stop.
Ο Vettel σφράγισε με νίκη στην Κορέα το πρωτάθλημα που πήρε... στην Ιαπωνία και με την εμφάνισή του συμβόλισε όλη την φετεινή χρονιά, με τους υπόλοιπους πίσω να παλεύουν για τις θέσεις από Νο2 και κάτω.
Η Red Bull με το 1-3 κλείδωσε και μαθηματικά το πρωτάθλημα κατασκευαστών, κατακτώντας για δύο συνεχόμενες χρονιές τίτλο οδηγών και κατασκευαστών.
http://www.f1grip.gr/
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Παρακαλώ προσπαθείτε να μην βρίζετε στα σχόλια και να μην θίγετε ονομαστικά πρόσωπα,κάνουμε πάντα έναν έλεγχο, ώστε να μην π.χ κατηγορούνται άδικα πρόσωπα.
Δεν θέλουμε να μπούμε σε διαδικασία να σβήνουμε σχόλια, ούτε φυσικά και να τα καταργήσουμε, γιατί δεν γουστάρουμε...