Ο Γερμανός πρωταθλητής πήρε για 3η συνεχή χρονιά την pole position στην πίστα Ζυλ Βιλνέβ στο Μόντρεαλ του Καναδά σε μεικτές συνθήκες με τη βροχή να σταματά και να αρχίζει ξανά.
Η πίστα Ζυλ Βιλνέβ στο Μόντρεαλ ήταν βρεγμένη και ενώ η διέλευση των μονοθεσίων στέγνωνε την αγωνιστική γραμμή οι ψιχάλες έκαναν ξανά τη δουλειά.
Η διαδικασία ήταν ρουλέτα με το Q1 να εξελίσσεται σε μια μάχη για το ποιος θα κάνει τα λιγότερα λάθη. Εξ απίνης πιάστηκαν οι ντι Ρέστα και Γκροζάν που μαζί με τους πιλότους των μικρών ομάδων Caterham και Marussia βρέθηκαν εκτός Q2. Ταχύτερος όλων ήταν ο Φέτελ δείχνοντας να αισθάνεται πολύ άνετα στη βροχή.
Στο Q2 έγινε μεγάλη μάχη για τις 10 πρώτες θέσεις με το Μάσα να διακόπτει τη διαδικασία βγαίνοντας στην στροφή Νο 3. Ο Βραζιλιάνος έχασε τον έλεγχο της F138 από δικό του οδηγικό λάθος πατώντας πάνω στην άσπρη γραμμή στην άκρη της πίστας και χτύπησε στο πλάι. Η πλευρική επιβράδυνση που του ασκήθηκε ήταν στα 5.7g.
H διαδικασία διεκόπη 2 λεπτά πριν την ολοκλήρωση της και όταν ξανάρχισε αφού απομακρύνθηκε η κατεστραμμένη Ferrari όλοι προσπάθησαν να βελτιώσουν το χρόνο τους. Εξ απίνης πιάστηκαν οι δυο McLaren, ο Μπάτον ειδικά δεν μπόρεσε καν να προσπαθήσει καθότι δεν πρόλαβε να περάσει εγκαίρως την αφετηρία. Εκτός από τις McLaren και το Μάσα έξω από την δεκάδα βρέθηκαν οι Μαλντονάντο, Γκουτιέρεζ και Χούλκενμπεργκ.
Στο Q3 όλοι βγήκαν από νωρίς προσπαθώντας να φέρουν τα ενδιάμεσα ελαστικά της Pirelli τα οποία ήταν και τα μόνα που χρησιμοποιήθηκαν στις δοκιμές σε ιδανική θερμοκρασία λειτουργίας. Φέτελ και Χάμιλτον ήταν οι μόνοι που φάνηκε να έχουν ρυθμό για pole και τελικά ο Γερμανός τα κατάφερε πιθανόν γιατί επιχείρησε τον ταχύτερο χρόνο του νωρίς όταν η πίστα ήταν σε καλύτερη κατάσταση προτού η βροχή δυναμώσει ξανά. Ο Χάμιλτον την τελευταία στιγμή έδειξε πως θα βελτιώσει αλλά έκανε λάθος στα φρένα για το τελευταίο σικέιν.
Ήρωας της ημέρας ο Βάλτερι Μπότας με τη Williams που κατάφερε για πρώτη φορά στην καριέρα του να φέρει το μονοθέσιο του στην 3η θέση, στη 2η σειρά της εκκίνησης μπροστά από το νικητή του προηγούμενου αγώνα και poleman στους προηγούμενους 3 αγώνες, Νίκο Ρόσμπεργκ.
http://tro-ma-ktiko.blogspot.gr/2013/06/gp-pole.html
Η πίστα Ζυλ Βιλνέβ στο Μόντρεαλ ήταν βρεγμένη και ενώ η διέλευση των μονοθεσίων στέγνωνε την αγωνιστική γραμμή οι ψιχάλες έκαναν ξανά τη δουλειά.
Η διαδικασία ήταν ρουλέτα με το Q1 να εξελίσσεται σε μια μάχη για το ποιος θα κάνει τα λιγότερα λάθη. Εξ απίνης πιάστηκαν οι ντι Ρέστα και Γκροζάν που μαζί με τους πιλότους των μικρών ομάδων Caterham και Marussia βρέθηκαν εκτός Q2. Ταχύτερος όλων ήταν ο Φέτελ δείχνοντας να αισθάνεται πολύ άνετα στη βροχή.
Στο Q2 έγινε μεγάλη μάχη για τις 10 πρώτες θέσεις με το Μάσα να διακόπτει τη διαδικασία βγαίνοντας στην στροφή Νο 3. Ο Βραζιλιάνος έχασε τον έλεγχο της F138 από δικό του οδηγικό λάθος πατώντας πάνω στην άσπρη γραμμή στην άκρη της πίστας και χτύπησε στο πλάι. Η πλευρική επιβράδυνση που του ασκήθηκε ήταν στα 5.7g.
H διαδικασία διεκόπη 2 λεπτά πριν την ολοκλήρωση της και όταν ξανάρχισε αφού απομακρύνθηκε η κατεστραμμένη Ferrari όλοι προσπάθησαν να βελτιώσουν το χρόνο τους. Εξ απίνης πιάστηκαν οι δυο McLaren, ο Μπάτον ειδικά δεν μπόρεσε καν να προσπαθήσει καθότι δεν πρόλαβε να περάσει εγκαίρως την αφετηρία. Εκτός από τις McLaren και το Μάσα έξω από την δεκάδα βρέθηκαν οι Μαλντονάντο, Γκουτιέρεζ και Χούλκενμπεργκ.
Στο Q3 όλοι βγήκαν από νωρίς προσπαθώντας να φέρουν τα ενδιάμεσα ελαστικά της Pirelli τα οποία ήταν και τα μόνα που χρησιμοποιήθηκαν στις δοκιμές σε ιδανική θερμοκρασία λειτουργίας. Φέτελ και Χάμιλτον ήταν οι μόνοι που φάνηκε να έχουν ρυθμό για pole και τελικά ο Γερμανός τα κατάφερε πιθανόν γιατί επιχείρησε τον ταχύτερο χρόνο του νωρίς όταν η πίστα ήταν σε καλύτερη κατάσταση προτού η βροχή δυναμώσει ξανά. Ο Χάμιλτον την τελευταία στιγμή έδειξε πως θα βελτιώσει αλλά έκανε λάθος στα φρένα για το τελευταίο σικέιν.
Ήρωας της ημέρας ο Βάλτερι Μπότας με τη Williams που κατάφερε για πρώτη φορά στην καριέρα του να φέρει το μονοθέσιο του στην 3η θέση, στη 2η σειρά της εκκίνησης μπροστά από το νικητή του προηγούμενου αγώνα και poleman στους προηγούμενους 3 αγώνες, Νίκο Ρόσμπεργκ.
Θέση Οδηγός Ομάδα Χρόνος Διαφορά |
1. Sebastian Vettel Red Bull-Renault 1m25.425s 2. Lewis Hamilton Mercedes 1m25.512s + 0.087s 3. Valtteri Bottas Williams-Renault 1m25.897s + 0.472s 4. Nico Rosberg Mercedes 1m26.008s + 0.583s 5. Mark Webber Red Bull-Renault 1m26.208s + 0.783s 6. Fernando Alonso Ferrari 1m26.504s + 1.079s 7. Jean-Eric Vergne Toro Rosso-Ferrari 1m26.543s + 1.118s 8. Adrian Sutil Force India-Mercedes 1m27.348s + 1.923s 9. Kimi Raikkonen Lotus-Renault 1m27.432s + 2.007s 10. Daniel Ricciardo Toro Rosso-Ferrari 1m27.946s + 2.521s |
Χρόνος εισόδου στο Q3:1m36.811s Διαφορά από 1ο Q2 |
11. Nico Hulkenberg Sauber-Ferrari 1m29.435s + 1.786s |
12. Sergio Perez McLaren-Mercedes 1m29.761s + 2.112s |
13. Pastor Maldonado Williams-Renault 1m29.917s + 2.268s |
14. Jenson Button McLaren-Mercedes 1m30.068s + 2.419s |
15. Esteban Gutierrez Sauber-Ferrari 1m30.315s + 2.666s |
16. Felipe Massa Ferrari 1m30.354s + 2.705s |
Χρόνος εισόδου στο Q2:1m24.776s Διαφορά από 1ο Q1 |
17. Paul di Resta Force India-Mercedes 1m24.908s + 2.590 |
18. Charles Pic Caterham-Renault 1m25.626s + 3.308 |
19. Romain Grosjean Lotus-Renault 1m25.716s + 3.398 |
20. Jules Bianchi Marussia-Cosworth 1m26.508s + 4.190 |
21. Max Chilton Marussia-Cosworth 1m27.062s + 4.744 |
22. Giedo van der Garde Caterham-Renault 1m27.110s + 4.792 |
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Παρακαλώ προσπαθείτε να μην βρίζετε στα σχόλια και να μην θίγετε ονομαστικά πρόσωπα,κάνουμε πάντα έναν έλεγχο, ώστε να μην π.χ κατηγορούνται άδικα πρόσωπα.
Δεν θέλουμε να μπούμε σε διαδικασία να σβήνουμε σχόλια, ούτε φυσικά και να τα καταργήσουμε, γιατί δεν γουστάρουμε...