Σημαντική Ανακοίνωση

ΝΕΑ ΠΥΛΗ ΕΙΣΟΔΟΥ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΜΠΕΙΤΕ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟ YouGreeks navigator

Η Ομάδα διαχείρισης του YouGreeks σας εύχεται ευτυχισμένο το 2019 !! Και σας ευχαριστεί για τις 51.190.967 Προβολές !


Δευτέρα 23 Ιουνίου 2014

Γεωργιάδης: Δεν καταλαβαίνω την κατηγορία για τον Παττακό

Απάντηση στις αποκαλύψεις της Χρυσής Αυγής για την ιδιόχειρη αφιέρωση Παττακού έδωσε Άδωνις Γεωργιάδης. Παραδέχτηκε επίσης πως έσφαλε ότι αρνήθηκε αρχικά τη θέση του ο κοινοβουλευτικού εκπροσώπου της ΝΔ.

«Η αρχική μου άρνηση στην τιμητική πρόταση να γίνω κοινοβουλευτικός εκπρόσωπος, έβγαλε ένα πολύ λάθος μήνυμα για τον προσωπικό μου χαρακτήρα και την διάθεσή μου να στηρίξω την κυβέρνηση», ανέφερε ο κ. Γεωργιάδης απαντώντας στους λόγους που τον οδήγησαν να ζητήσει συγνώμη από τον πρωθυπουργό.

«Το νεαρό της ηλικίας μου με την πολιτική έννοια και η απειρία μου στην πολιτική με οδήγησαν σε αυτό», σημείωσε, μιλώντας στον Real FM.

«Αισθάνθηκα και αδικημένος και πικρία. Δεν μπορείς όμως να αφήνεις τον εαυτό σου, στιγμιαία συναισθήματα να επηρεάζουν την κρίση σου. Ως προς το πρώτο, δεν είχα δικαίωμα να αισθανθώ αδικία γιατί έγινα υπουργός υγείας επειδή με επέλεξε ο Αντώνης Σαμαράς, άρα ήμουν ευεργετηθείς και ως προς το 2ο δεν μπορούσα να αισθανθώ πικρία γιατί ο Μάκης ο Βορίδης είναι ένας πολύ καλός πολιτικός. Και στις δύο περιπτώσεις είχα σφάλμα», πρόσθεσε.

Αναφερόμενος στην αφιέρωση του Στυλιανού Παττακού, ο κ. Γεωργιάδης παρατήρησε: «Ο Λαϊκός Ορθόδοξος Συναγερμός, ήταν ένα απλώς δεξιό κόμμα. Η προσπάθεια ήταν να φτιάξουμε έναν χώρο ο οποίος εκφράζει τη δεξιά. Ο ΛΑ.Ο.Σ ποτέ δεν ήταν υπέρ του ολοκληρωτισμού, ποτέ δεν ήταν υπέρ της βίας. Η κοινοβουλευτική άκρα δεξιά πάντα αμφισβητούσε την ουσία του κοινοβουλευτισμού».

«Μου κάνει εντύπωση, που βρήκαν το βιβλίο αυτό και το έβαλαν, γιατί το έχω στην προσωπική μου βιβλιοθήκη. 2ον Δεν καταλαβαίνω την κατηγορία. Αν εγώ γράψω σε ένα βιβλίο αφιέρωση στον κ. Τσίπρα, πάει να πει ότι εκείνος έχει πολιτικές σχέσεις μαζί μου; Μιλάμε για μια αφιέρωση προς εμένα. Δεν καταλαβαίνω ποια είναι η συζήτηση. Τα βιβλία του Στυλιανού Παττακού, έχουν εξαιρετικό ιστορικό ενδιαφέρον», συνέχισε.

Σχετικά με το πολιτικό άνοιγμα του ΣΥΡΙΖΑ, ο κ. Γεωργιάδης σημείωσε πως «πλέον ο κόσμος δεν συγκινείται ούτε από τα πρόσωπα ούτε από τα κάθε είδους προσκλητήρια. Αν η κυβέρνηση λύσει τα προβλήματα των ανθρώπων. Αυτά της καθημερινότητας, βρει τον τρόπο να κάνει δόσεις στα χρέη της εφορίας, αν βρει τον τρόπο να τα κάνει αυτά, τότε δεν θα έχει κανένα πρόβλημα».

«Ο κ. Ντινόπουλος, θα κινδύνευε να δημιουργήσει μια σύγχυση ως προς την εκπλήρωση των προαπαιτούμενων. Η χώρα έχει αναλάβει κάποιες διεθνής δεσμεύσεις. Έχουμε πάρει κάποια χρήματα, επειδή έχουμε δεσμευθεί να κάνουμε κάποια πράγματα. Η ιδέα του να βγαίνει κάθε υπουργός και να αμφισβητεί αυτές τις δεσμεύσεις, μόνο κακό μπορεί να κάνει», σχολίασε ο Άδωνις Γεωργιάδης.

«Στον τομέα αυτό, η κυβέρνηση δεν έχει βρει ακόμα τους ρυθμούς της. Δεν υπάρχει καμία περίπτωση να μπούμε σε συζητήσεις για το χρέος, αν «πλακωθούμε» με την τρόικα. Η συμφωνία έχει δύο μέρη. Από τη μια πλευρά είμαστε εμείς, από την άλλοι είναι οι εταίροι», πρόσθεσε.

«Η πολιτική διαπραγμάτευση θα γίνει αρκεί να φαίνεται ότι τηρούμε το πρόγραμμα», διαβεβαίωσε ο κ. Γεωργιάδης, ενώ για τον ΕΟΠΥΥ είπε μεταξύ άλλων:

«Ο ΕΟΠΥΥ σε Γερμανούς συμβούλους, δεν έχει δώσει ούτε φράγκο. Η Task Force δεν μπορεί να πάρει ούτε ένα ευρώ. Η Task Force είναι η Κομισιόν. Οι άνθρωποι τα έχουν μπερδέψει. Ο ΕΟΠΥΥ δεν έχει κανένα πρόβλημα βιωσιμότητας. Δεν κινδυνεύει καθόλου ο ΕΟΠΥΥ».

http://tro-ma-ktiko.blogspot.gr/2014/06/blog-post_8161.html

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλώ προσπαθείτε να μην βρίζετε στα σχόλια και να μην θίγετε ονομαστικά πρόσωπα,κάνουμε πάντα έναν έλεγχο, ώστε να μην π.χ κατηγορούνται άδικα πρόσωπα.
Δεν θέλουμε να μπούμε σε διαδικασία να σβήνουμε σχόλια, ούτε φυσικά και να τα καταργήσουμε, γιατί δεν γουστάρουμε...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...