Δείτε το βασιλιά των αιθέρων, το γιγάντιο εμπορευματικό αεροσκάφος
Antonov An-225 Mriya, με τη ματιά του ρώσου φωτογράφου Σλάβα Στεπάνωφ. Ο
φωτογράφος διείσδυσε στα...
άδυτα του μεγαλύτερου αεροσκάφους στον κόσμο και κατέγραψε μοναδικά στιγμιότυπα που προκαλούν δέος.
Με μέγιστο βάρος απογείωσης 640 τόνους, το An-225 είναι το βαρύτερο αεροπλάνο που έχει κατασκευαστεί ποτέ. Το μοναδικό αεροσκάφος κατασκευάστηκε το 1988 στη Σοβιετική Ένωση και από τότε έχει πραγματοποιήσει συνολικά 3740 ώρες πτήσης, διανύοντας περίπου 1.870.000 χιλιόμετρα.
Σε σύγκριση με ένα Boeing 747, το An-225 είναι 8 μέτρα μακρύτερο ενώ έχει μεγαλύτερο άνοιγμα φτερών κατά 20 μέτρα.
Το αεροσκάφος φέρει 6 κινητήρες D-18T με συνολική ώθηση απογείωσης 140,5 τόνους, ισχύς που αντιστοιχεί περίπου σε 75.000 ίππους κινητήρων εσωτερικής καύσης.
Τα ειδικά ελαστικά των 32 τροχών στο Αντόνωφ 225 βρίσκονται υπό πίεση 12 ατμόσφαιρων. Έχουν χρόνο ζωής 90 προσγειώσεις και κοστίζουν περίπου 730 ευρώ το καθένα.
Ο εσωτερικός χώρος φόρτωσης του An-225 έχει μήκος 43 μέτρα, πλάτος περίπου 6,4 μέτρα και ύψος 4,4 μέτρα. Χωράει 16 κοντέινερ, 80 επιβατικά αυτοκίνητα, ακόμη και ένα ολόκληρο Boeing 737!
Η φόρτωση γίνεται από μπροστά, το ανασηκωμένο ρύγχος του Antonov αποκαλύπτει ένα τεράστιο άνοιγμα, που του επιτρέπει να μεταφέρει ογκώδη φορτία.
Το An-225 μπορεί να μεταφέρει φορτία με βάρος μεγαλύτερο από 250 τόνους. Παρότι διαθέτει δεξαμενές καυσίμων με μέγιστη χωρητικότητα 300 τόνων, συνήθως τις αφήνει σχεδόν άδειες ώστε να μπορεί να μεταφέρει περισσότερο ωφέλιμο φορτίο. Με πλήρες φορτίο μπορεί να πετάξει μόλις επί δύο ώρες χωρίς στάση.
Η σκάλα που οδηγεί στο πιλοτήριο αποσπάται κατά τη διάρκεια της φόρτωσης, για να μην εμποδίζει την είσοδο μεγάλων αντικειμένων.
Η καμπίνα… χαλάρωσης στο πίσω μέρος του αεροσκάφους δεν επικοινωνεί με το πιλοτήριο και έχει ξεχωριστή είσοδο. Χρησιμεύει κυρίως για φαγητό, επεξεργασία τεχνικών εγγράφων και ενημέρωση του προσωπικού πριν από κάθε αποστολή.
Χωρίς φορτίο, αρκεί ένας διάδρομος μήκους 2,4 χιλιομέτρων για απογείωση και προσγείωση του An-225. Με πλήρες φορτίο, χρειάζεται διάδρομος τουλάχιστον 3,5 χιλιομέτρων για απογείωση, ή 3,3 χιλιομέτρων για προσγείωση.
Το ελάχιστο προσωπικό για να πετάξει το An-225 είναι 6 άτομα: Κυβερνήτης, συγκυβερνήτης, πλοηγός, πρώτος μηχανικός πτήσης, μηχανικός εξοπλισμού πτήσης και χειριστής επικοινωνιών.
Ακριβώς πίσω από την καμπίνα των πιλότων και του προσωπικού, βρίσκεται το δωμάτιο των οργάνων ελέγχου συμπίεσης, κλιματισμού κλπ. Υπό κανονικές συνθήκες τα συστήματα λειτουργούν αυτόματα, χωρίς να χρειάζεται κάποια ανθρώπινη παρέμβαση.
inflight.gr
http://tro-ma-ktiko.blogspot.gr/2014/06/antonov-225-photos.html
άδυτα του μεγαλύτερου αεροσκάφους στον κόσμο και κατέγραψε μοναδικά στιγμιότυπα που προκαλούν δέος.
Με μέγιστο βάρος απογείωσης 640 τόνους, το An-225 είναι το βαρύτερο αεροπλάνο που έχει κατασκευαστεί ποτέ. Το μοναδικό αεροσκάφος κατασκευάστηκε το 1988 στη Σοβιετική Ένωση και από τότε έχει πραγματοποιήσει συνολικά 3740 ώρες πτήσης, διανύοντας περίπου 1.870.000 χιλιόμετρα.
Σε σύγκριση με ένα Boeing 747, το An-225 είναι 8 μέτρα μακρύτερο ενώ έχει μεγαλύτερο άνοιγμα φτερών κατά 20 μέτρα.
Το αεροσκάφος φέρει 6 κινητήρες D-18T με συνολική ώθηση απογείωσης 140,5 τόνους, ισχύς που αντιστοιχεί περίπου σε 75.000 ίππους κινητήρων εσωτερικής καύσης.
Τα ειδικά ελαστικά των 32 τροχών στο Αντόνωφ 225 βρίσκονται υπό πίεση 12 ατμόσφαιρων. Έχουν χρόνο ζωής 90 προσγειώσεις και κοστίζουν περίπου 730 ευρώ το καθένα.
Ο εσωτερικός χώρος φόρτωσης του An-225 έχει μήκος 43 μέτρα, πλάτος περίπου 6,4 μέτρα και ύψος 4,4 μέτρα. Χωράει 16 κοντέινερ, 80 επιβατικά αυτοκίνητα, ακόμη και ένα ολόκληρο Boeing 737!
Η φόρτωση γίνεται από μπροστά, το ανασηκωμένο ρύγχος του Antonov αποκαλύπτει ένα τεράστιο άνοιγμα, που του επιτρέπει να μεταφέρει ογκώδη φορτία.
Το An-225 μπορεί να μεταφέρει φορτία με βάρος μεγαλύτερο από 250 τόνους. Παρότι διαθέτει δεξαμενές καυσίμων με μέγιστη χωρητικότητα 300 τόνων, συνήθως τις αφήνει σχεδόν άδειες ώστε να μπορεί να μεταφέρει περισσότερο ωφέλιμο φορτίο. Με πλήρες φορτίο μπορεί να πετάξει μόλις επί δύο ώρες χωρίς στάση.
Η σκάλα που οδηγεί στο πιλοτήριο αποσπάται κατά τη διάρκεια της φόρτωσης, για να μην εμποδίζει την είσοδο μεγάλων αντικειμένων.
Η καμπίνα… χαλάρωσης στο πίσω μέρος του αεροσκάφους δεν επικοινωνεί με το πιλοτήριο και έχει ξεχωριστή είσοδο. Χρησιμεύει κυρίως για φαγητό, επεξεργασία τεχνικών εγγράφων και ενημέρωση του προσωπικού πριν από κάθε αποστολή.
Χωρίς φορτίο, αρκεί ένας διάδρομος μήκους 2,4 χιλιομέτρων για απογείωση και προσγείωση του An-225. Με πλήρες φορτίο, χρειάζεται διάδρομος τουλάχιστον 3,5 χιλιομέτρων για απογείωση, ή 3,3 χιλιομέτρων για προσγείωση.
Το ελάχιστο προσωπικό για να πετάξει το An-225 είναι 6 άτομα: Κυβερνήτης, συγκυβερνήτης, πλοηγός, πρώτος μηχανικός πτήσης, μηχανικός εξοπλισμού πτήσης και χειριστής επικοινωνιών.
Ακριβώς πίσω από την καμπίνα των πιλότων και του προσωπικού, βρίσκεται το δωμάτιο των οργάνων ελέγχου συμπίεσης, κλιματισμού κλπ. Υπό κανονικές συνθήκες τα συστήματα λειτουργούν αυτόματα, χωρίς να χρειάζεται κάποια ανθρώπινη παρέμβαση.
inflight.gr
http://tro-ma-ktiko.blogspot.gr/2014/06/antonov-225-photos.html
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Παρακαλώ προσπαθείτε να μην βρίζετε στα σχόλια και να μην θίγετε ονομαστικά πρόσωπα,κάνουμε πάντα έναν έλεγχο, ώστε να μην π.χ κατηγορούνται άδικα πρόσωπα.
Δεν θέλουμε να μπούμε σε διαδικασία να σβήνουμε σχόλια, ούτε φυσικά και να τα καταργήσουμε, γιατί δεν γουστάρουμε...