Ζημίες 32 εκατ. ευρώ για την Attica Group
Ζημιές μετά από φόρους 32 εκατ. ευρώ παρουσίασε ο όμιλος της Attica Group σε ενοποιημένη βάση το πρώτο εξάμηνο του έτους. Οι ενοποιημένες πωλήσεις ανήλθαν σε 125,79 εκατ. ευρώ έναντι 139,93 εκατ. ευρώ το πρώτο εξάμηνο του 2009. Τα έσοδα του Ομίλου προήλθαν κατά 60% από τις γραμμές της Ακτοπλοΐας και κατά 40% από τις γραμμές Ελλάδος-Ιταλίας όπου το πρώτο εξάμηνο του 2010, ο στόλος των πλοίων του ομίλου εκτέλεσε 20% λιγότερα δρομολόγια λόγω της πώλησης του πλοίου Superfast V τον Φεβρουάριο 2010. Στις 30 Ιουνίου, 2010, τα ταμειακά διαθέσιμα του Ομίλου ανέρχονταν σε 33,49 εκατ. ευρώ έναντι 16,87 εκατ. ευρώ την 31η Δεκεμβρίου 2009.
Στο πρώτο εξάμηνο του 2010 η Attica Group δραστηριοποιήθηκε στην Αδριατική θάλασσα με τέσσερα πλοία Superfast και στην Ελληνική Ακτοπλοΐα με οκτώ πλοία Blue Star και ένα Superfast. Σύμφωνα με τα στοιχεία των Ελληνικών λιμεναρχείων, η συνολική κίνηση στις γραμμές Ελλάδος-Ιταλίας σημείωσε αύξηση κατά 3,4% σε επιβάτες, κατά 3,6% σε Ι.Χ. οχήματα και μείωση κατά 4,3% στα φορτηγά οχήματα.
Στις γραμμές εσωτερικού ο Όμιλος δραστηριοποιήθηκε στις γραμμές Πειραιάς-Κυκλάδες, Ραφήνα-Κυκλάδες, Πειραιάς-Δωδεκάνησα και Πειραιάς-Ηράκλειο και από τον Απρίλιο στη σύνδεση Πειραιάς-Χανιά. Τα πλοία του Ομίλου Attica μετέφεραν 1.720.154 επιβάτες, (μείωση 2,2%), 78.029 φορτηγά οχήματα (αύξηση 9,0%) και 227.580 ΙΧ οχήματα (μείωση 2,8%) εκτελώντας συνολικά 9% περισσότερα δρομολόγια από το πρώτο εξάμηνο του 2009 λόγω της μεταδρομολόγησης των Superfast XII και Blue Horizon από τις γραμμές Ελλάδος-Ιταλίας στις γραμμές Πειραιάς-Ηράκλειο και Πειραιάς-Χανιά αντίστοιχα.
Όπως αναφέρεται στην σχετική ανακοίνωση, τα πλοία του Ομίλου κατακτούν σταθερά την πρώτη θέση σε μερίδια αγοράς στις γραμμές των Κυκλάδων και των Δωδεκανήσων ενώ με την συμπλήρωση ενός έτους στην νέα σύνδεση Πειραιάς-Ηράκλειο, Κρήτης, το Superfast XII έχει αυξημένη κίνηση και μερίδιο αγοράς που ξεπερνά το 20% σε επιβάτες και οχήματα.
πληροφορίες από ΑΠΕ-ΜΠΕ
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Παρακαλώ προσπαθείτε να μην βρίζετε στα σχόλια και να μην θίγετε ονομαστικά πρόσωπα,κάνουμε πάντα έναν έλεγχο, ώστε να μην π.χ κατηγορούνται άδικα πρόσωπα.
Δεν θέλουμε να μπούμε σε διαδικασία να σβήνουμε σχόλια, ούτε φυσικά και να τα καταργήσουμε, γιατί δεν γουστάρουμε...