Σημαντική Ανακοίνωση

ΝΕΑ ΠΥΛΗ ΕΙΣΟΔΟΥ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΜΠΕΙΤΕ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟ YouGreeks navigator

Η Ομάδα διαχείρισης του YouGreeks σας εύχεται ευτυχισμένο το 2019 !! Και σας ευχαριστεί για τις 51.190.967 Προβολές !


Τρίτη 5 Απριλίου 2022

Ρούλα Πισπιρίγκου: «Το όνομα της κοπέλας το έχουμε; Το μικρό μόνο, τίποτα άλλο» – Η εμμονή της κατηγορούμενης που φόβισε την Αγγελική Νικολούλη

 


Αποκαλυπτική ήταν για ακόμη μια φορά η εκπομπή «Φως στο Τούνελ» με την Αγγελική Νικολούλη. Πιο συγκεκριμένα, η δημοσιογράφος αποκάλυψε μια εμμονή της Ρούλας Πισπιρίγκου. Η μητέρα επέμενε να της κάνει την ίδια ερώτηση ξανά και ξανά.

Όπως είπε η δημοσιογράφος, η Ρούλα Πισπιρίγκου της τηλεφωνούσε και επίμονα της ζητούσε να μάθει ένα όνομα. «Φοβήθηκα κιόλας, έπαθα την πλάκα μου και φρόντισα να ενημερώσω εκεί που πρέπει», είπε χαρακτηριστικά η Αγγελική Νικολούλη και αποκάλυψε τη συνομιλία τους.

«Το όνομα της κοπέλας το έχουμε; Το μικρό μόνο αυτό, τίποτα άλλο. Δεν θέλω να μου λένε ψέματα για δικό μου λόγο. Το όνομά της; Μόνο το μικρό» έλεγε η Ρούλα Πισπιρίγκου στην Αγγελική Νικολούλη.

Μάλιστα, σε άλλη συνομιλία η Ρούλα Πισπιρίγκου τόνισε: «Έχουν βγάλει μια εικόνα για εμένα και έναν Μάνο άγιο, αλλά δεν είναι έτσι και είναι κρίμα. Μόνο εγώ ξέρω πώς το καταπολεμάω όλο αυτό». 

 

 

Ο πατέρας των αδικοχαμένων κοριτσιών δήλωσε την Παρασκευή στον ΑΝΤ1: «Δεν θα επιτρέψω σε κανέναν να γίνει τιμητής της αγάπης και της οδύνης μου για τα τρία μου χαμένα παιδιά μου. Όσον αφορά την κατηγορουμένη και τον διάλογο που έγινε μεταξύ μας, δεν έχω να κάνω καμία απολύτως δήλωση. Αντιλαμβανόμενος την ιδιαίτερα δυσχερή θέση της, θα μιλήσουμε εκεί που πρέπει και όταν πρέπει, με τους αρμόδιους. Δεν κρυβόμαστε από κανέναν απολύτως. Δεν έχω να κρύψω κάτι».

Τέλος, όπως τόνισε και ο Βασίλης Λαμπρόπουλος στο δελτίο ειδήσεων του Mega την Παρασκευή αυτή η αντιπαλότητα ανάμεσα στους γονείς μπορεί να αποδειχθεί πολύ παραγωγική για την εξέλιξη της υπόθεσης. 

 

https://www.okmag.gr/epikairotita/roula-pispirigkou-to-onoma-tis-kopelas-to-echoume-to-mikro-mono-tipota-allo-i-emmoni-tis-katigoroumenis-pou-fovise-tin-angeliki-nikolouli/

 

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλώ προσπαθείτε να μην βρίζετε στα σχόλια και να μην θίγετε ονομαστικά πρόσωπα,κάνουμε πάντα έναν έλεγχο, ώστε να μην π.χ κατηγορούνται άδικα πρόσωπα.
Δεν θέλουμε να μπούμε σε διαδικασία να σβήνουμε σχόλια, ούτε φυσικά και να τα καταργήσουμε, γιατί δεν γουστάρουμε...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...