Σημαντική Ανακοίνωση

ΝΕΑ ΠΥΛΗ ΕΙΣΟΔΟΥ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΜΠΕΙΤΕ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟ YouGreeks navigator

Η Ομάδα διαχείρισης του YouGreeks σας εύχεται ευτυχισμένο το 2019 !! Και σας ευχαριστεί για τις 51.190.967 Προβολές !


Σάββατο 10 Ιουλίου 2021

Νικόλας Σαββίδης - Ποιον έρωτα σταυρώνεις (Official Music Video)



 
 
 
 
-
 
-
-
 
 
 
 .
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Στίχοι
 
 
Μου λες η αγάπη πως θα βρει το δρόμο της κι έχει για ώμο της εμάς τους δυο 
Σαν χθες είχα ορκίσει ένα λόγο της να φύγει ο φόβος της να μείνουν δυο 
Ποιον έρωτα σταυρώνεις για μια στιγμή
απ' τ' αθάνατο ο κόσμος μας πεθαίνει κάθε Σάββατο 
Μου λες πως αφήνουν τ’ όνειρο μόνο του να βρει το δρόμο του ή εμάς τους δυο 
Μα αν θες εγώ το ‘χω για οξυγόνο μου το ‘χω για πόνο μου για σένα πιο
 
 
 Μουσική - Ερμηνεία: Νικόλας Σαββίδης Στίχοι: Λάζαρος Αντωνιάδης

 

https://www.youtube.com/watch?v=14xl8M3DudY

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλώ προσπαθείτε να μην βρίζετε στα σχόλια και να μην θίγετε ονομαστικά πρόσωπα,κάνουμε πάντα έναν έλεγχο, ώστε να μην π.χ κατηγορούνται άδικα πρόσωπα.
Δεν θέλουμε να μπούμε σε διαδικασία να σβήνουμε σχόλια, ούτε φυσικά και να τα καταργήσουμε, γιατί δεν γουστάρουμε...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...