Σημαντική Ανακοίνωση

ΝΕΑ ΠΥΛΗ ΕΙΣΟΔΟΥ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΜΠΕΙΤΕ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟ YouGreeks navigator

Η Ομάδα διαχείρισης του YouGreeks σας εύχεται ευτυχισμένο το 2019 !! Και σας ευχαριστεί για τις 51.190.967 Προβολές !


Σάββατο 16 Μαρτίου 2019

Ανήθικη πρόταση σε παίκτρια του My Style Rocks: Μου πρότειναν 10.000 ευρώ για μία βραδιά

Ανήθικες προτάσεις δέχθηκε η παίκτρια του My Style Rocks Τάνια Κοφινιώτη, η οποία αποκάλυψε ότι υπήρξε πρόσωπο που της προσέφερε 10.000 ευρώ για μία βραδιά.


Μιλώντας στην εκπομπή «Αποκαλυπτικά Live» είπε: «Έχω ακούσει ανήθικες προτάσεις, αλλά θεωρώ ότι αν δείξεις χαρακτήρα, ηθικό σωστό, εμπιστοσύνη, σεβασμό, θα σταματήσει να γίνεται αυτό. Σίγουρα δεν θα έχεις τις ίδιες δουλειές αν δεν πεις το ναι. Σε έναν παγκόσμιο διαγωνισμό κάποτε μου έγινε ανήθικη πρόταση και ουσιαστικά άλλαξε και τον ρου του διαγωνισμού γι’ αυτόν τον λόγο, επειδή δεν είπα το ναι. Μου είχε γίνει πρόταση ότι αν δεν υποκύψω στα θέλω του συγκεκριμένου ατόμου, δεν θα βρισκόμουν στο επίπεδο που θα έπρεπε να βρεθώ». 





Όπως πρόσθεσε η ίδια: «Μου έχουν προτείνει 10.000 ευρώ για μία βραδιά. Το μικρότερο είναι 4.000 ευρώ. Μου στέλνουν φωτογραφίες διασήμων και μου λένε «θέλεις αυτήν τη στιγμή να έρθει ο τάδε να πάτε στο ξενοδοχείο για τόσα χρήματα; Έστειλαν και δική μου φωτογραφία, γράφοντας ότι είμαι διαθέσιμη για μια βραδιά».





 Πηγή: gossip-tv.gr
http://www.enikos.gr/lifestyle/633601/anithiki-protasi-se-paiktria-tou-my-style-rocks-mou-proteinan-100

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλώ προσπαθείτε να μην βρίζετε στα σχόλια και να μην θίγετε ονομαστικά πρόσωπα,κάνουμε πάντα έναν έλεγχο, ώστε να μην π.χ κατηγορούνται άδικα πρόσωπα.
Δεν θέλουμε να μπούμε σε διαδικασία να σβήνουμε σχόλια, ούτε φυσικά και να τα καταργήσουμε, γιατί δεν γουστάρουμε...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...