Σημαντική Ανακοίνωση

ΝΕΑ ΠΥΛΗ ΕΙΣΟΔΟΥ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΜΠΕΙΤΕ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟ YouGreeks navigator

Η Ομάδα διαχείρισης του YouGreeks σας εύχεται ευτυχισμένο το 2019 !! Και σας ευχαριστεί για τις 51.190.967 Προβολές !


Τετάρτη 4 Νοεμβρίου 2015

Πόσο επηρεάζουν τα αναψυκτικά την υγεία μας;

Τι δείχνουν τα αποτελέσματα τελευταίας μελέτης

 

Τι λένε οι ειδικοί για την κατανάλωση αναψυκτικών; Σημαντική μελέτη που έγινε πρόσφατα σύμφωνα με την Mirror, συνέδεσε τα ανθρακούχα ποτά, δηλαδή όλα τα αναψυκτικά, με ενδείξεις καρδιακής ανεπάρκειας, διαβήτη και εγκεφαλικά επεισόδια. Πίνοντας έστω και ένα κουτάκι αναψυκτικό την ημέρα μπορεί να αυξήσει τον κίνδυνο καρδιακής ανεπάρκειας κατά 23%, σύμφωνα με τη νέα έρευνα.
Σύμφωνα με παλιότερες έρευνες οι ειδικοί είχαν επισημάνει ότι τα ζαχαρούχα ποτά συνδέονται με την υψηλή αρτηριακή πίεση, τον διαβήτης τύπου 2, διάφορες καρδιακές παθήσεις και εγκεφαλικά επεισόδια.
Τώρα, αυτή η νέα μελέτη δείχνει για πρώτη ότι η κατανάλωση έστω και ενός αναψυκτικού την ημέρα συνδέεται με καρδιακή ανεπάρκεια. Ερευνητές του Ινστιτούτου Καρολίνσκα της Στοκχόλμης παρακολούθησαν στη Σουηδία 42.000 άνδρες ηλικίας 45 έως 79 κατά για διάστημα περίπου 12 ετών.
Σε αυτούς διαγνώστηκαν 3.604 νέες περιπτώσεις καρδιακής ανεπάρκειας ενώ 509 άνθρωποι πέθαναν από αυτή την κατάσταση. Οι επιστήμονες διαπίστωσαν ότι δύο ή περισσότερα ποτήρια αναψυκτικού των 200ml την ημέρα -που ισοδυναμούν με μόλις ένα κουτάκι- συνδέονται με 23% αυξημένο κίνδυνο εμφάνισης καρδιακής ανεπάρκειας σε σύγκριση με το να μην πιει κάποιος κανένα.
Ωστόσο οι επιστήμονες τονίζουν ότι δεν μπορούν να βγάλουν με σιγουριά συμπεράσματα γιατί πρόκειται για μια μελέτη παρατήρησης, και δεν μπορεί να συναχθεί με απόλυτη ασφάλεια το συμπέρασμα ότι τα ζαχαρούχα ποτά σίγουρα προκαλούν καρδιακή ανεπάρκεια. Ίσως δηλαδή με την κατανάλωσή τους ενισχύουν και άλλους παράγοντες.
Επιπλέον η έρευνα έγινε σε άνδρες μέσης ηλικίας οπότε δεν είναι ασφαλή τα συμπεράσματα για όλες τις ηλικίες, για παράδειγμα τις νεαρότερες. Ωστόσο με ασφάλεια μπορούν να πουν ότι υπάρχει κάποια σχέση ανάμεσα στην κατανάλωση αναψυκτικών και την καρδιακή ανεπάρκεια η οποία θα μελετηθεί περαιτέρω.
Εξάλλου οι ειδικοί αναφέρουν ότι όσοι καταναλώνουν κάθε μέρα ένα αναψυκτικό, είναι σχεδόν βέβαιο ότι δεν κάνουν υγιεινή διατροφή, πράγμα που επηρεάζει τη λειτουργία της καρδιάς. Σε κάθε περίπτωση προσπαθήστε να μειώσετε την κατανάλωση αναψυκτικών, μόνο καλό θα κάνει στην υγεία σας, επισημαίνουν οι ειδικοί!
 
 
http://www.newsbeast.gr/health/arthro/2014412/poso-epireazoun-ta-anapsiktika-tin-igia-mas

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλώ προσπαθείτε να μην βρίζετε στα σχόλια και να μην θίγετε ονομαστικά πρόσωπα,κάνουμε πάντα έναν έλεγχο, ώστε να μην π.χ κατηγορούνται άδικα πρόσωπα.
Δεν θέλουμε να μπούμε σε διαδικασία να σβήνουμε σχόλια, ούτε φυσικά και να τα καταργήσουμε, γιατί δεν γουστάρουμε...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...